Nieuws, actualiteit en politiek

Ah oke! Dat had ik nog niet gezen, excuus!

Ik vraag me af of ze niet onwijs in de problemen gaat komen met een eventuele uitkering. Nu ze dat bedrag heeft gehouden heeft ze voor de instanties een flinke smak vermogen gekregen waardoor ze misschien niet eens meer recht heeft op bijstand. Daarnaast staat ze overal met haar volledige naam in het nieuws dus ik vermoed dat dat haar op de lange termijn ook niet gaat helpen.

5 likes

Ik heb dezelfde ervaring als @Booklover.
De gemeenten en de belastingdienst zijn echt kei hard.

2 likes

Maar je kent de financieel situatie van al die andere mensen toch niet misschien zaten zij niet in de schuldsanering en konden ze daarom wel iets helderder nadenken, en zich bedenken dat het niet slim is om het direct uit te geven. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op want het is niet dezelfde situatie. Ik ben het met je eens dat het echt geen handige actie van haar is, maar ook wel met @Kusjessoldaat, als je zo diep in de schulden zit kan je niet meer helder nadenken. Dat praat het niet goed, maar verklaart het wel.

1 like

De Sissy boy is nu echt failliet: https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/economie/5831988/sissy-boy-failliet-verklaard-door-rechtbank-amsterdam.amp

Ja lees het nu, wat fijn

https://www.ad.nl/buitenland/groot-uitslaande-brand-in-beroemde-parijse-kathedraal-notre-dame~a64fe89b/

Dit prachtige gebouw in lichterlaaie :sob:

Afschuwelijk he? Ik kijk nu het journaal. Heel erg

1 like

Ja echt vreselijk! Ben sprakeloos.

Wat vreselijk! Ik kreeg net echt even tranen in m’n ogen. :face_with_hand_over_mouth: Hoop dat ze alleszins nog een deel kunnen redden.

2 likes

Toren ingestort. Ik blijf dit echt volgen vanavond

1 like

Echt verschrikkelijk! Je staat er helemaal niet bij stil dat zo’n stuk geschiedenis zomaar in een flits verloren kan zijn. Ik vrees het ergste nu allerlei delen zijn ingestort…

2 likes

Zo erg! :cold_sweat: Zo’n stuk historie en architectuur dat nu verwoest wordt :anguished:

1 like

Het dak is wel verloren. En al dat glas in lood natuurlijk. :frowning_face:

2 likes

Ja precies. Zo historisch beroemd en dan is het gewoon verwoest.

Ik vind dit echt zo vreselijk :pensive:

Echt verschrikkelijk. Zo’n prachtig historisch bouwwerk :slightly_frowning_face:

Echt vreselijk. Zo veel historiešŸ˜ž

Wat ik wel irritant vind is dat er nu meteen allemaal dramatische aandachttrekkers op Facebook zitten. Met hun: ik was daar 8 jaar geleden.

5 likes

Idd. Het is allemaal erg als het verloren gast, maar een mensenleven is belangrijker