Nieuws, actualiteit en politiek

Maar wij hebben het ook niet nergens vandaan he

haar punt is toch eerder dat ze in twijfel trekt of je dit uberhaupt zo moet delen met het grotere publiek?

19 likes

Was de uitvinder van de Segway niet zelf ook overleden door een ongeluk met een Segway?

4 likes

@Huismus @Hyde dat is niet helemaal waar. Niet de uitvinder, maar de eigenaar vh bedrijf.

6 likes

Hoezo? Iemand zegt dat het op fok staat en ik zeg dat het klopt. Is dat erg?

misschien moet je dat even op school vragen! ik ben serieus. zorgvuldig omgaan met nieuwsbronnen lijkt me wel een dingetje om te leren in zo’n opleiding?

9 likes

Maar het staat gewoon op rtlnieuws he? Het is niet dat dit anoniem is en dat ik het niet mag delen? Misschien begrijp ik je verkeerd?

Nee niet de uitvinder zelf, de persoon die het ontwerp gekocht heeft.

Nou ik kende Segway niet maar dit zijn nou de vreselijke dingen die ik zeker koppel aan dat merk

Wat afschuwelijk voor iedereen, kreeg er helemaal kippenvel van. Wat een drama, wat vreselijk… : ( Die vrouw ook, wat enorm zielig

Wow wat vreselijk. Ik lees nu dat iemand naar de bestuurder ‘remmen!!’ riep en dat ze terugschreeuwde dat het niet ging. Die ligt met kritieke toestand in het ziekenhuis. Maar serieus hoe zou een mens hiermee kunnen leven? Wat vreselijk voor iedereen :disappointed:

Dat haar benen eraf liggen heb ik nog nergens gelezen behalve hier. Lijkt me dat dat soort details eerst gecheckt moeten worden voordat je dat naar buiten brengt.

3 likes

Het is net op het nieuws gewoon verteld. Dus vind het onnodig om Linus nu zo aan te vallen als zij een feit hier neerzet wat in het nieuws ook zo is verteld. Neemt niet weg dat het een heeeel erg naar feit is wat natuurlijk niet erg prettig is om te lezen. Snap ook zeker niet waarom zoiets op het nieuws verteld wordt.

3 likes

Dit was geen aanval. Ik heb het (nog steeds) nergens kunnen lezen. Overal wordt alleen maar gesproken over zwaargewond. Ik zit op mijn werk dus heb nog geen nieuws gekeken.

vond het zelf eerder een kritische vraag dan een aanval hoor

7 likes

Sorry, dan heb ik het verkeerd verwoord;). Bedoelde het niet zo zwaar, maar dan vind ik alsnog dat Linus geen verwijt gemaakt hoef te worden. Of hoe het bericht aan haar dan ook bedoeld was.

Edit; het zou ook niet iets zijn wat ik hier zelf zou delen, maar het is niet zo dat het een feit is waar nog over gespeculeerd wordt. Het kwam op mij over alsof Linus werd neergezet als iemand die haar feiten niet goed checkt en wil speculeren over een erg groot drama. Vind ik zelf een vrij groot verwijt, vandaar dat ik het woord aanvallen gebruikte.

Sorry als ik iemand heb gekwetst/getriggert

Volgens mij begint er nu een persconferentie op NPO1

Gatver ik zit hier echt met kippenvel te kijken naar de NOS. Wat verschrikkelijk, ik had het gevoel dat de verslaggeefster het op een gegeven moment het er ook even te moeilijk mee had.

2 of 3 kinderen uit hetzelfde gezin, afschuwelijk :sob::sob:

Niet als een aanval bedoeld maar vind je dit laatste niet een beetje ongepast om tussen al deze berichten over het ongeluk te droppen?
Ik snap best dat werk en school doorgaat. Maar misschien handiger om in een ander topic dan die vraag te stellen? Staat nu wel heel krom zo tussen al deze berichten in