Ooh waf fijn dat Las Vegas je zo goed beviel! Ik maakte me daar nog het meest druk om. Wij moeten namelijk ‘verplicht’ daar iets langer blijven dan we wilden, omdat mijn man heel graag naas Nascar wil. En dat is er precies tijdens onze reis.
Met LA zal ik zeker de lunchplek onthouden! Wij zijn enorm slecht in zelf restaurants uitkiezen 
Hoe lang hadden jullie nodig voor LA? Dan kan ik een klein beetje een tijdschatting maken of de rest ook gaat passen
@Taksi
We hebben op dit moment ook de volgende natuurparken op de lijst staan; Grand canyon (uiteraard), page, zion en yosemite park. En ik zag net dat je bij Kingsman een alpaca farm heb, alpaca of the South west. Mijn man is alpaca freak, dus leek me ook erg leuk om een kijkje te nemen.
En we willen in Anaheim naar disneyland en universel studio (harry potter deel voornamelijk).
In San Fransisco staat Alcatrez zeker op de lijst! Willen we ook van te voren gaan boeken.
Vraagje, heeft 1 van jullie een Walvistour gedaan? Zo ja vanaf welke plek en welke organisatie raden jullie aan?
Ik weet echt niet hoe we alles gepland gaan krijgen. Geloof niet dat alle plannen ooit door kunnen gaan 

Ik hou jullie up to date! Als jullie t leuk vinden te minste. En bedankt voor de tips!