NPO Au Pairs

Jawel je zag in een shot haar ouders, maar hun vonden ze waarschijnlijk minder leuk in Lily en Gohar

1 like

Volgens mij waren ook haar ouders er wel, want op het laatst was er een shot dat ze wegliepen en daar zag ik 2 oudere mensen.

Ik zag dat je dus weer kon aanmelden voor het het nieuwe seizoen. Twee tellen overwogen, tot ik de leeftijdseis zag. Ben maar 7 jaar te oud, hahaha

8 likes

Ik zat gister naar een livestream van lilly en gohar te kijken. En er kwamen veel vragen over sharel binnen. En gohar zei heel netjes van ja we gaan daar niet zo ovet praten waar zij bij is.
Maar toen iemand commenten met sharel gaat nu ook live zei lilly zo van gohar heb je die comment gezien… en met zon blik van That bitch!

4 likes

@lilcyia

2 likes

Kan ook zijn dat ze liever niet op tv willen!

2 likes

Zoveel opties waar ik dan weer niet over nadenk :crazy_face::joy:

1 like

Dan moet ik zelf maar gaan zorgen dat er een gezin met 4 kinderen komt, hahaha

2 likes

Ik mag op casting :grimacing::grimacing::grimacing:

63 likes

Oeh leuk! En spannend haha!
Ben heeel benieuwd!

Jaaaa wat leuk!

Niet in Amerika, das t enige wat ik weet

2 likes

Weet je al meer? :smiley:

Ik ben het helaas niet geworden!

Nee, maar afgaande op het aantal aanmeldingen (veel!) hebben ze zeer waarschijnlijk gewoon vier andere meiden gevonden die beter bij elkaar pasten!

Jammer !

3 likes

Spijtig!

1 like

Wat jammer!!!

Ben wel weer heeeeel benieuwd naar het volgende seizoen.

1 like

Ik ben benieuwd of ze het komende seizoen juist goed proberen te matchen en het goed willen laten verlopen of dat ze casten op dramapotentie.

7 likes

Yogavrouw was echt afgrijselijk. Echt een heks gewoon. Vond het zooo sneu voor dat meisje dat zich zo volwassen gedroeg in zo’n nare situatie …

2 likes