NPO Au Pairs

Let’s go!

4 likes

Au Pairs trouwens. :sweat_smile:

Yeaaaah nu lekker hier kletsen

Ah ik was net bezig een topic te maken en toen kreeg ik een pop up :sweat_smile:

Dat gezin net, even je kind aan de tiet.

1 like

Vroeger leek me dit ook zo tof om te doen omdat je dan in amerika woonde. Maar het is wel veel werk hoor, voor andermans kinderen zorgen, in een vreemd huis wonen, koken, poetsen, schoolruns…

3 likes

Willen die mensen gewoon een huishoudelijke hulp?

Indd major of my own burning man camp. Haha… van die typische hippies met hun cannabis enzo…

1 like

En een kind dat Jericho heet.

2 likes

Zou ook mn kind niet vertrouwen met een puber die niks kan?

2 likes

Ohnee he van die Reli’s…

Die familie van Gohar komt ook lekker chaotisch over.

Ik wilde dit vroeger ook altijd, maar dan in Engeland. De zus van mijn beste vriendin heeft dat ook een paar jaar gedaan en ik dacht echt wow, je hebt zoveel verantwoordelijkheid voor die kindjes enzo, lijkt me toch best stressvol hahaha

Was dat meer savonds oppassen als de kinderen vooral sliepen?
Nu moeten ze de hele dag die kinderen begeleiden…

Een hele goede vriendin van mij doet hieraan mee :sweat_smile: ben benieuwd naar alles!!

2 likes

Dit leek me vroeger echt de droom maar het lijkt me zo kut als je helemaal geen klik hebt met het gezin of de kinderen en dan zit je daar haha

Haha die vriendin over haar Engels: het is een beetje Louis van Gaal wat eruit komt.

3 likes

Ik zou hier echt niet aan moeten denken, die meiden zien het allemaal heel rooskleurig in maar dat zal tegenvallen (en entertainment voor ons :smiling_imp:)

1 like

Omg die ontmoeting. Zo Amerikaans.

1 like

Ik vind het nog wel meevallen! Ook leuk naar die kindjes toe.

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

3 likes