NPO Au Pairs

Andere tijden misschien?
Mijn moeder was gastouder (maar vroeger heette dat niet zo, ze was gewoon oppasmoeder) en ik heb als kind ook vele babietjes de fles gegeven.

Ja vind het ook wel mee vallen tot nu toe.

Ik ben niet verrast door dat familiebed haha

1 like

Haha love deze kunst.

1 like

Schattig dat die moeder de wasmachine uitlegt, maar in Amerika werkt de wasmachine volgens mij heel anders :slight_smile:

4 likes

En wtf dat kind is 19 en kan niet koken, überhaupt het huishouden?!

Was dit nou dat meisje wat net ruziemaakte met die ouders?

1 like

Sharel gaat dus ruzie krijgen later. Ben zeer benieuwd, helaas ws pas in de laatste aflevering ofzo.

Ohja als je altijd alles mag dan kan je er niet zo goed tegen als je iets moet… Zoiets zal het wel zijn.

1 like

Ooo dit was vroeger ook echt mijn droom! En dan ook naar Amerika. Kan me er nu niks meer bij voorstellen :sweat_smile: ben benieuwd of het gaat voldoen aan hun ideaalbeeld

1 like

Zou nu ook niet meer in Amerika hoeven wonen. Vroeger was dat echt het einde, wilde ook zo graag een highschool year doen… maar nu weet ik wel beter.

Vaak werken die amerikanen wel mega veel uren, dus misschien daarom?

Deze Amerikaanse youtuber moeder heeft een paar lijken in de kelder liggen, geloof me.

Doodeng die lach.

10 likes

Jaaa een jaar high school dat wilde ik ook zo graag! Bizar hoe dat dan werkt op die leeftijd, je wordt echt zo beïnvloed door series en films enzo . Gelukkig ben ik nu ook wijzer haha

2 likes

Die vriendinnen zijn nu al van die schorre studentikoze types…

1 like

Maar zij is toch ook 22? Of gaat dat niet over Gohar

En zei Sharel nou dat ze voor t eerst alleen op vakantie gaat?? Vakantie, haha

3 likes

Hahah al die meiden zo onbezonnen

3 likes

Ik vind Sharel een leuke moeder hebben.

10 likes

Ja he. En zo’n lekker rotterdams (denk ik) accent

4 likes

Ik vind dit een leuk gezin.