Nu op tv-topic #2

Haha ja hoe Thijs Römer dat uitlegde heel chill

1 like

Vond je de ringbaard/sik situatie leuk ja? Hehe

Uuuugh serieus ik erger me aan Waar doen ze het van

4 likes

Ik irriteer me aan Nasimma van het slechtste chauffeur van NL. Zij is echt zo zo zo slecht dat je zelf bang wordt als je haar in het verkeer tegenkomt. Overheid zou haar rijbewijs moeten afpakken zeg.

Ja alleen dat Iraanse gezin vind ik oké om naar te kijken. Die alleenstaande moeder vind ik gewoon goor met dr badwater om mee te wassen, die lui in Barneveld eng blij en die Vasco gewoon walgelijk.

3 likes

Bizar ook dat ze die ‘loftkamer’ wil verhuren aan een student… dan heb je toch 0 privacy (geldt voor hen allemaal)?

7 likes

Ben benieuwd of je daar dan als student in schoon water mag badderen. En omg wat als je daar moet kakken? :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja inderdaad, ik geloof er niks van dat je ruim 400 mag vragen voor een kamer waar je niet eens rechtop in kan staan. Vind dat gewoon uitbuiting van wanhopige (ws internationale) studenten.

Maar ja ze kan niet werken want ze moet thuisonderwijs geven :zipper_mouth_face:

2 likes

Floortje Dessing in Kenia nu. Lijkt wel een Grenzeloos Verliefd: Nederlandse vrouw met een Maasai man!

1 like

Ah ja ik viel er net tijdens het laatste stukje in, Kenia is echt zoooo prachtig :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Kwam dat niet ook weer op tv?

Was echt een mooie aflevering, moeite waard om nog terug te kijken! Vrouw kwam leuk over en die man ook. Bijzonder verhaal

@Snork Ik vind alleen oproepjes om mee te doen

1 like

Omg ik had dit nog niet gezien. Holy shit, dat je daar met droge ogen 400 euro voor gaat vragen. Schaamteloos. Je kan er niet eens staan. Wat een arremoe

2 likes

Het mooiste meisje van de klas vind ik altijd zo ongemakkelijk programma, vooral omdat ze altijd ‘leed’ moeten hebben meegemaakt.

6 likes

Ook al die analyses van die mensen over haar

Het voelt inderdaad echt niet meer van deze tijd om zo de focus op schoonheid te leggen. Is het niet sowieso interessanter om de focus te leggen op iemand die iets moois heeft bereikt maar waarvan je het juist niet had verwacht (om welke reden dan ook)?

4 likes

Zo, maar echt. Levensgevaarlijk joh, hoe heeft zij ooit haar rijbewijs kunnen krijgen?

2 likes

Ik zou als student nog liever onder een brug slapen dan bij haar in dat tiny house.

5 likes

Ik vind dit echt heel bizar. Geen normale badkamer, douche of wc. Geen privacy, je kan niet staan én die kinderen de hele dag in de buurt?!

“Kan wel wat meer vragen want hij of zij kan mee eten”

Kijkt er nog iemand make up your mind? Ben benieuwd :star_struck:

5 likes