Nu op tv-topic #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Nu op tv-topic (Deel 1) - #5278 door California.

Eerdere discussies:

3 likes

Hoe werkt dat als je belt, dan is het zeker geluk als je een bn’er krijgt ofzo?

2 likes

Ik mis nog een beetje het idee? Geen proeven oid, gewoon een soort big brother / Utopia maar dan een onbewoond eiland?

Ze is wel zichtbaar geĂŻrriteerd. En terecht, daar niet van. Ik heb soms het idee dat het standpunt van Baudet ervoor zorgt dat dit soort geluiden toch een podium krijgen, omdat het de media anders verweten wordt dat het eenzijdig is. Ik vind het ingewikkeld, maar ze doet het wel sterk inderdaad.

2 likes

En goed dat ze alle kritische vragen heeft gesteld, of ze nou beantwoord werden of niet. Fijn dat het nu ook in een context wordt geplaatst. Laatst kreeg een pro-Poetin Russische sporter gelegenheid bij Nieuwsuur om zijn verhaal te doen, maar dat werd vervolgens niet becommentarieerd of geëvalueerd zoals nu.

@Duchess ik ging even naar de reacties op Twitter kijken, maar daarvan gaat je bloed opnieuw koken. Had ik misschien niet moeten doen. Allemaal betweterige mannen die haar onbeschoft vonden.

2 likes

Ik heb de herhaling ook gekeken gisteren, ben benieuwd naar vanavond.

De dynamiek is idd leuker dan expeditie. Ben benieuwd hoe verder verloopt idd als er geen eten meer is en/of alles verstopt is. Ben ook benieuwd naar de proeven.

Over de vrouw die bij geen kamp wil horen. Ze zei volgens mij wel dat ze bij de andere kampen heeft geholpen met het zoeken naar eten. Wat ik wel geloof, want ze laten natuurlijk niet alle beelden zien. Verder misschien niet zo slim om alleen te blijven qua bandjes, al weet je niet hoe het verder gaat. Als er aan het eind nog maar een paar mensen zijn. Is sws iedereen voor zichzelf.

Vond wel jammer om te zien hoe “gek” sommigen mensen worden als het op overleven aankomt, wel gelijk duidelijk in wat voor maatschappij wij leven. Viel me trouwens wel tegen dat er na een paar dagen gelijk al mensen opgeven, maar misschien hebben sommige mensen het toch onderschat.

Zo dat was m’n spreekbeurt, bedankt voor het lezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeetje wat is die voice over van million dollar Island irritant zeg. Alsof ie een kinderboek zit voor te lezen, met al die klemtonen

2 likes

Vond aan de ene kant wel jammer voor haar, maar was ook niet slim om zomaar iets in je mond te stoppen. Die andere vrouw waarschuwde nog niet doen.

De voedseldicussies zijn idd vermoeid. Al geef ik de kleine dorpjes wel gelijk dat dat grote kamp, (kamp 18) hun voedsel prima kan delen, want die hebben genoeg eten. Ze kunnen ook opzoek naar voedsel maar volgens mij is er nog niet veel te halen, aangezien bijv. Het eten in de moestuin nog niet rijp is.

Ik ben wel benieuwd naar de spellen aankomende zondag, waar je bandjes kan winnen en verliezen.

De jobhopper? Je bedoelt die “piet piraat” die kan best eng zijn, al heb ik het gevoel dat het een grote reus is met een klein hart.

Altijd als Spoorloos naar Roemenië of Moldavië gaat het altijd om zulke schrijdende situaties. Zoveel armoede :’(

Vraag mij af wat we daarvoor terugkrijgen.

2 likes

Heerlijk, Peter Pannekoek die maximum creep Daniel Koerhuis van VVD helemaal naar de tering praat. Mooie tv dit

3 likes

Dit was het nieuws of wat?

Zekers

ja, ja en zes weken :joy:

3 likes

Stelletje ergerlijke mensen bij 2voor12. Beide teams hebben het woord niet geraden.

3 likes

Million dollar island, wie kijkt er nog meer?

2 likes

Ze wordt wel zo direct en hard benaderd, ik snap wel dat ze daar dicht van klapt. En ze is volwassen, maar ze is ook pas 22

2 likes

Goeie vraag, zou zo niet weten. Ligt er denk ik misschien ook wel aan, hoe snel mensen opgeven.

1 like

Ja oke, dat is ook zo

Ik denk dan ook vooral er zijn zoveel kampen, verhuis gewoon. Je klikt nou een keer niet met iedereen :woman_shrugging:

2 likes

Balen voor de mensen die om medische redenen nu weg moeten.