Nu op tv-topic #2

Danique is tot nu mijn favo

Ik denk Lya. Ik vind die opmerkingen van Jim wel stom over haar. Ja ze klinkt jong, maar Sandy moet toch ook een meisje op de middelbare school voorstellen? Vond dat ze het echt goed deed.

De kandidate die Ik hou van mij zong vind ik echt veruit de beste. Die Part of your world zong mag eruit, was niet goed.

ja eens vond ik ook super raar. Ik vind sommige eerder wat te oud lijken

3 likes

What’s the wurd

1 like

Whahahah ja ik zat dit ook richting mn tv te zingen/schreeuwen toen ik haar zag :joy: en dat ze toen ook nog een workshop ging geven over tekstbeleving oid, prachtig

2 likes

Ik ben benieuwd waar zij uiteindelijk terecht komen. Ik snap dat ze geen consessies willen doen en hun eisen zijn ook gewoon heel redelijk maar pff die dieren, dat is gewoon niet te doen

Vond die vrouw met haar kindje in de eerste afl heel leuk en fijn dat ze nu samen kunnen wonen. En die ruimte van die jongen is ook mooi geworden dankzij de interieurstylist, maar lijkt me wel echt de hell om zo te wonen

2 likes

Vajèn van de Bosch, heeft één van de hoofdrollen in de nieuwe productie van Les Miserables

En dodenherdenking Oss 2014

14 likes

Hahaha wat heerlijk, heeft Tim db dit ook alweer gedeeld?

2 likes

Nee maar ik wel

Vanaf 21 min

6 likes

Haha ja klopt, ik had nog screenshots gemaakt omdat ik aan het forum moest denken toen hij dat plaatste

En bij deze ook haha

4 likes

Oh, ik had precies hetzelfde! En de domheid dat je je huis al gaat slopen, terwijl je de offerte nog niet eens binnen hebt! Hoe dan?
Maar eerlijk is eerlijk, ik vond het wel mooi geworden, ook al had ik de andere gekozen

2 likes

Hoewel ik het een leuke show vind spoel ik wel altijd minstens de helft door! Veel herhaling, vond ik vorig seizoen eigenlijk ook. En ik vrees dat we een heel seizoen krijgen met geklaag over covid en prijsstijgingen. Maar verder vind ik het erg interessant om steeds twee totaal verschillende ontwerpen te zien.

4 likes

haha die presentatrice opent casual even wat bierflesjes met haar kies. Vind haar niet top, ook al niet in Blind Getekend maar wel leuke programma’s!

1 like

En dat potje wat ze tevoorschijn haalde, dat als het regent of ze diarree heeft ze wel gewoon binnen kan poepen, handig toch :slightly_smiling_face:

2 likes

Omigot Victor Brand is weer zo geweldigggg in je huis op orde :heart_eyes: :heart_eyes:

4 likes

Ik heb het even gekeken maar ik vind het zo raar dat er plekken worden aangeboden waar je ook formeel niet mag wonen. Tenzij het bijv inwoning is, maar dat heeft consequenties voor je toeslagen. Heeft niemand van te voren even gegoogled of iets kan of wat de consequenties zijn.

2 likes

Oooh My kijkt iemand Op zoek naar? Dat optreden van Paul… aiaiai :expressionless:

1 like

Was niet om aan te horen idd…

1 like