Jaa deze is ook heel mooi. Die verbinding met nu
Femke denkt: dat zal mij niet gebeuren!!
Race across the world finale teruggekeken
Vond het wel jammer dat je dit keer zo extreem weinig zag van de omgeving, alleen maar dat ze in bussen/auto’s zaten. We hebben ook niks van hun uitjes gezien van deze etappe, vgm alleen bij Bastiaan en Sem een klein stukje. Nu lijkt het net of ze erlangs gereden zijn
Jammer dat Hugo en Eva wonnen, had het Howard en Dre meer gegund. Al was Hugo in dit programma minder irritant dan normaal. Maar hij blijft na expeditie robinson toch altijd in mijn irritatiezone zitten
Tijd voor de finale van Make up your mind. Wie kijkt mee?
Ik ben alweer helemaal vergeten wie dit zouden kunnen zijn
Hugo Kennis en Keel Tol, toch? De anderen ben ik ook ff kwijt
Oh ja! Hugo
Ja die in het oranje is volgens mij Hugo. De rest ben ik ook ff kwijt. Maar misschien komt het straks weer naar boven
Deze is Kees Tol
Vera Tulip toch? Want deze in het oranje ( …
Eclair) is Hugo Kennis volgens mij.
Is deze Valerio?
Die paella
Jeroen vd Boom toch?
Ik durf het na vorige week bijna niet te zeggen maar die rode lijkt wel heel erg op Jeroen vd Boom.
Denk ook die rode Jeroen van der Boom
Het valt me trouwens op dat nu met de finale de Queens veel beter/duidelijker in beeld worden gebracht.
Nee niet weer Jeroen vd Boom
Kunnen ze niet een limiet op dit soort programma’s doen? 1 show per jaar waarbij je ze kan raden
Ik denk ook dat Bonne Eclair Hugo Kennis is
En ik denk Ria Sangria Joris Linssen is, door een paar hints. Edit: als ik jullie zie, zit ik er naast denk ik, haha
Okay wat ik tot nu toe denk:
Bonnie Eclair = Hugo Kennis
Ria Sangria = Jeroen vd Boom
Joris linssen heeft vorig jaar al eens meegedaan!