Nu op tv-topic #2

Jaa deze is ook heel mooi. Die verbinding met nu :heart:

4 likes

Femke denkt: dat zal mij niet gebeuren!!

5 likes

Race across the world finale teruggekeken

Vond het wel jammer dat je dit keer zo extreem weinig zag van de omgeving, alleen maar dat ze in bussen/auto’s zaten. We hebben ook niks van hun uitjes gezien van deze etappe, vgm alleen bij Bastiaan en Sem een klein stukje. Nu lijkt het net of ze erlangs gereden zijn :joy:

Jammer dat Hugo en Eva wonnen, had het Howard en Dre meer gegund. Al was Hugo in dit programma minder irritant dan normaal. Maar hij blijft na expeditie robinson toch altijd in mijn irritatiezone zitten :joy:

1 like

Tijd voor de finale van Make up your mind. Wie kijkt mee?

3 likes

Ik ben alweer helemaal vergeten wie dit zouden kunnen zijn :sweat_smile:

Hugo Kennis en Keel Tol, toch? De anderen ben ik ook ff kwijt

1 like

Oh ja! Hugo :nauseated_face:

1 like

Ja die in het oranje is volgens mij Hugo. De rest ben ik ook ff kwijt. Maar misschien komt het straks weer naar boven :joy:

2 likes

Deze is Kees Tol

1 like

Vera Tulip toch? Want deze in het oranje ( …
Eclair) is Hugo Kennis volgens mij.

2 likes

Is deze Valerio?

2 likes

Die paella :joy:

Jeroen vd Boom toch?

Ik durf het na vorige week bijna niet te zeggen maar die rode lijkt wel heel erg op Jeroen vd Boom.

Denk ook die rode Jeroen van der Boom

Het valt me trouwens op dat nu met de finale de Queens veel beter/duidelijker in beeld worden gebracht.

1 like

Nee niet weer Jeroen vd Boom
Kunnen ze niet een limiet op dit soort programma’s doen? 1 show per jaar waarbij je ze kan raden

2 likes

Ik denk ook dat Bonne Eclair Hugo Kennis is

En ik denk Ria Sangria Joris Linssen is, door een paar hints. Edit: als ik jullie zie, zit ik er naast denk ik, haha

1 like

Okay wat ik tot nu toe denk:

Bonnie Eclair = Hugo Kennis
Ria Sangria = Jeroen vd Boom

Joris linssen heeft vorig jaar al eens meegedaan!