Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja weer helemaal vanaf het begin, seizoen 1.1!

Haha ik vond ook laatst weer wat oude dvdboxen terug maar op een of andere manier had ik alleen maar tm seizoen 4… jaloers op jouw collectie

Ook wel leuk dat seizoen 1 uit 1994 is, dus helemaal old school nineties vibe ook :blush:

2 likes

Ohhh Yes eindelijk :heart: Ik heb ook de dvd boxen maar geen dvd speler meer :sob::joy:

1 like

Op Walter van Lang leve de liefde

Ja! Ik zag het ook niet meteen, maar mijn man zei het.
Hier was ie ook vervelend, maar wel op een andere manier

Kijkt iemand nog naar k2 zoekt k3? Gelijk zo vals alweer de eerste :rofl:

1 like

Ja ik kijk ook weer, gelukkig hebben ze nu een keer eentje die vals zingt niet op die stoelen gezet :joy:

Die recap van de mensen op de stoelen was ook pijnlijk hoor, ook een valse bende

3 likes

En deze, de eerste die enigszins oké zingt, komt op 9 🥲

4 likes

Oef :grimacing:

Nee, met een golden ticket ga je ook direct door naar de volgende ronde (liveshows?). Er zijn uiteindelijk 12 kandidaten.

1 like

Ze zijn een stuk strenger deze week, vind het in het geval van Samantha en Natalia niet zo erg want nu blijven de mensen die vals zingen tenminste achter

Vind die andere die op uiterlijk beoordelen nog steeds onnodig.

Gordon is ook echt zo toxic. Staat een hardstikke leuke meid mooi een langzaam nummer te zingen, ‘je bent niet sexy genoeg’. Ehhh, waarom moet K3 sexy? Voor de vaders in de zaal? Echt fucking naar eigenlijk wat Gordon allemaal uit z’n strot krijgt.

14 likes

Ik snap het idee ergens wel, maar elk ander persoon had deze rol veel beter kunnen invullen dan Gordon.

4 likes

Hoezo kunnen Hanne & Marthe ineens meekijken, dat was vorige week toch niet? Zo random dit programma haha

Ahh dat heb ik gemist

Op VTM staan daar ook korte afleveringen van (K2 Zoekt Mee), is ongeveer een kwartier per aflevering. Wel leuk om soms hun opmerkingen te horen.

1 like

Ik vond deze wel leuk! Hoop dat ze genoeg punten krijgt maar nu weer reclame :roll_eyes:

Gaan ze Gordon bij de liveshows ditchen?

2 likes

Ik hoop het.

Sorry maar :joy: :joy: :joy:

Hoe kan het dat deze meiden door de voorrondes zijn gekomen, het is zo vals allemaal

1 like

Zit steeds te wachten op het Franse stukje als een kandidaat Tele-Romeo zingt :see_no_evil: