Nu op tv-topic (Deel 1)

Dit is de voorronde toch?

Je had iets van 3 voorrondes voor dit

1 like

Vind het allemaal qua audities wel tegenvallen. Kan mij herinneren dat in k3 zkt k3 er ook best veel goede tussen zaten.

1 like

@Vaiana oh oke, ik dacht dit de voorrondes waren.

@June dat snap ik dan ook niet, de meesten zingen vals, misschien toch door de zenuwen.

Heb het gevoel dat ze te veel naar social media bereik hebben gekeken

Deze zingt nog niet vals!

Het is ook achterlijk dat Gordon je op je kleding keurt (Wibra broek wtf nee die blouse van vorige week was een plaatje) terwijl je toch gekleed wordt

3 likes

Ik vraag me nog steeds af waarom ze Gorden hebben gevraagd, de commentaren die hij geeft slaan nergens op.

1 like

Gordon is echt de grootste pestkop🤮

1 like

WHAT?!?!?! Gordon gelooft zeker dat een vrouw zonder bril een fotomodel is. Die bril is liefde en ik hoop dat ze met hun jatten ervan af blijven!

4 likes

Echt zo, laat die meid lekker een bril dragen. Ze heeft hem nodig om te zien Gordon :roll_eyes:

2 likes

Maar gaan ze straks alleen maar met de 10 op de stoel verder? Da’s toch kei weinig.

1 like

Benieuwd of er ook nog eens iemand komt die écht goed is, de valse noten vliegen je echt om de oren

2 likes

Ik vind er wel echt leuke bijzitten, en je hoeft ook niet perfect te zingen op een auditie lijkt mij :woman_shrugging:t3: Ik vond de laatste (volgens mij) van aflevering 2 heel leuk, tot mijn eigen verbazing.

Maargoed niks gaat boven Hanne/Klaasje/Marthe/Lauren/Lisa etc :heart_eyes:

1 like

Nee perfect hoeft zeker niet maar het is echt opvallend hoeveel mensen zo vals zingen. Ik vind niemand tot nu toe écht potentie hebben, behalve misschien dat glitterjurk meisje dat al op stoel 1 zit, zij past zo tussen K3.

Lauren van het oude zoektocht programma vond ik inderdaad ook heel leuk en geschikt!

Gelukkig draagt Gordon nooit een bril

5 likes

Wel grappig want ik vind haar (Giana) dus geen K3 meisje :see_no_evil: Ik vond Julia en Chanel leuker van die aflevering…

1 like

Niveau verschrikkelijk hoog? Komaan Hanne…

Krijg all you need is love vibes van de mannen die de container opendoen voor Hanne & Marthe :see_no_evil:

1 like

Die kan je niet bekijken buiten België :frowning_face: Gemeen