Kijkt er iemand nu naar Achterblijvers op NPO3? Over mensen waarvan de partner in de gevangenis zit.
Vind het echt heftig. En zorgelijk voor die betrokken kinderen…
Kijkt er iemand nu naar Achterblijvers op NPO3? Over mensen waarvan de partner in de gevangenis zit.
Vind het echt heftig. En zorgelijk voor die betrokken kinderen…
Oh klinkt interessant dit ga ik zo kijken
Omg ze kent hem ook gewoon uit de TBS kliniek als bezoeker…
Edit: vind het ook erg dat die vent van haar wordt geblurd maar die kinderen niet???
Ja, echt fucking bizar toch!? En dus ook gewoon na een maand ofzo zwanger van hem worden. Echt absurd. En vind het ook super zorgwekkend dat ze haar andere zoontje hem ook papa laat noemen en helemaal aan hem laat hechten. Terwijl iedereen weet dat dit no way goed gaat aflopen.
Net als die andere chick die haar 6 kinderen van vorige relaties haar vriendje in de gevangenis (die ze natuurlijk net 3 maanden via Facebook kende voordat hij de bak inging) ook papa laat noemen. Echt hoe fuck je kinderen op zeg.
En handtattoeages is ook een risicofactor blijkbaar
Die komt zo nog denk ik, ben nu bij Djennah met de 4 zoontjes
Terwijl ze aan het autorijden was
Snap wel wat je bedoelt, vond het super interessant maar het voelt ook bijna niet ok om te kijken oid. Misschien ook wel omdat in veel andere programma’s waarin je van die heftige situaties ziet er nog een doel in zit qua hulpverlening bieden ofzo, zoals bij 4 handen op 1 buik bijvoorbeeld, en dat is hier natuurlijk niet. Dus misschien dat het daardoor een beetje sensatie wordt…maar vind het ook ergens wel gewoon heel boeiend om een deel van de maatschappij te zien die ik in mijn dagelijks leven vrijwel niet tegenkom. Misschien meer als bewustwording dan als aapjes kijken.
Ooohhh en dan denk je dat je alles gehad hebt gaat Harry met een tentje in de bosjes slapen
En zo erg dat die kindjes herkenbaar in beeld komen…
Ik heb gisteren voor het eerst ‘typisch Bollenstreek’ gezien en moet nog steeds een beetje huilen. Was een man die een Pina Colada ging maken met rum, koffiemelk en Taksi
Vind het zo fascinerend hoe ze deze mensen vinden en voor hun camera krijgen.
Oh zijn niet moeilijk te vinden hoor. Sommigen zijn al in andere programma’s geweest en via via komen ze weer bij anderen.
OMG wat is dit weer bij de Rijdende Rechter?
Kijkt er nog iemand k2 zoekt k3? Heb de eerste van vandaag gemist weet iemand of die op de stoel zit of dat diegene niet door is?
Die eerste had te weinig punten om op een stoel te belanden.
Uiteindelijk wel de jury allebei gedrukt maar ze had te weinig punten.
Deze chick ook echt alsof ze een hele speciale wereldreiziger is omdat ze 3 maanden door Nieuw Zeeland heeft gereisd…
Ik vond het optreden van die chick anders wel heel goed! Jammer dat ze niet door is, leuke meid.
Leuk ook de keuze voor Kuma He, hoor je niet vaak
Vond deze juist wel leuk, even wat anders
Vgm krijg je ook meer punten als je een leuk meezingnummer kiest haha, dat je voor oya lele meer krijgt dan je hebt een vriend
Nou dat gold voor dit niet… Ik kijk het voor het eerst, maar is Gordon altijd zo gemeen? Of is dit een retorische vraag.
Ik ben echt Gordonmoe.
Maar what else is new
Merk wel dat bij iedereen Gordon de strot uitkomt. Hij maakt nog steeds verschrikkelijk grappen, maar de andere juryleden negeren die nu veel meer lijkt. Je hoort ze bijna zuchten.
Dit nummer xD. In k3 zkt k3 zei Karen of Kristel dat ze blij was dat ze niet meer zo gek pakje aan hoeft. Bij dit nummer dragen van die Oostenrijkse jurkjes.