Nu op tv-topic (Deel 1)

“TV icoon Catherine Keyl”. Oké.

1 like

Goedemorgen! Gewoon even live beelden van de dansmarathon, begin de dag met René

11 likes

weet wel wie volgend jaar de televizierring wint

5 likes

De gelijkenis met squid game wordt steeds treffender

Edit hahahah de carrière van Dennis Weening is ook niet meer wat het is geweest!! Sukkel

3 likes

Hahaha je hoort m echt dingen zeggen waar die van binnen kapot aan gaat, maar ja geld en Fame he

3 likes

Moest echt denken aan die gast van Draadstaal :joy:

afbeelding

@Snork Hahahha ik vind dit toch wel prachttv, sorry not sorry. Het is echt een historisch dieptepunt, zelfs voor sbs

Funky town is wel echt top

Edit wtf hoezo zit er zooooooveel volksmuziek in? Haha

5 likes

ik wil echt weten hoeveel doping bij de dansmarathon wordt gebruikt

4 likes

hahaha wtf dit programma, zet het nu ook aan door jullie bedankt
mogen ze soms plassen of eten?

Hahahaha dit duo krijgt een gele kaart omdat ze te passief dansen. Je mag niet eindeloos side step dansen :joy: Waar gaaaaaat dit over

4 likes

Mag je wel de hele tijd twerken? Alhoewel misschien krijg je daarvan rugklachten

3 likes

Haha die gast vooraan in het roze wil echt sterven

1 like

Voorzichtig!! Je weet niet wat je zegt!! Werd net iemand in de ambu afgevoerd met rugpijn.

Ja maar elke geruste minuut gaat af van je finale tijd en wanneer er meer mensen overblijven gaan ze de geruste uren tellen

2 likes

Heb niks meegekregen van die dansmarathon, maar danzij ff zit ik met m’n brakke bek vastgeplakt aan de YouTube livestream :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het ook zo komisch dat die hoofden soms op standje chagrijnig staan, maar ze dan wel heftig bewegen met armen en benen “omdat het moet”. Echt hilarisch. Toch best goede tv :joy::joy::joy: Lekker met je grafbek dansen op de kabouterdans

12 likes

Hhahaha het is echt zo droog om te kijken, net een kroeg na sluitingstijd in Schubbekutveen

5 likes

Dit is echt tv geschiedenis en wij zijn er bij. Tot hoeveel uur houden de laatste dansers het vol?

• 50
  • 45
  • 40
  • 35
  • 30
  • minder

0 stemmers

Zijn het nou eigenlijk alleen maar man-vrouw-koppels?

ja dat was een voorwaarde voor deelname……

ook moest elk koppel €2500 betalen om mee te doen!

maar daar hebben ze vanaf gezien nadat bijna niemand mee wilde doen, het was nu €100 per koppel

1 like

Nou ja wat een stomme voorwaarde, zeg. Dan was het een stuk gemêleerder geweest. Ook leuker voor de kijker. En holy shit die prijs :stuck_out_tongue: