Nu op tv-topic (Deel 1)

Elk danskoppel moet bestaan uit een man en een vrouw, zodat de fysieke eigenschappen bij elk stel (ongeveer) gelijk zijn

wat een gekke voorwaarde

8 likes

Hahahahahaa die pauzes bij Driesje, het slaat echt niet aan :joy: Verslikte me in m’n broodje

2 likes

Wat slecht. Hoezo is er dan wel verschil in leeftijd?

Kreeg harde Just Dance vibes van dat filmpje dat ze na moesten dansen, zou me niks verbazen als jdm dat gejat heeft. :sweat_smile:

2 likes

Het lijkt me trouwens echt dat het ook onwijs stinkt op de dansvloer? :joy:

Echt grappig hoe mensen bij Thomas Berge vervallen in een interpretatie van moderne dans. Toch dat slaaptekort, hè…

2 likes

Doen ze af en toe een recap? Was het even vergeten en kijk nu pas weer :sweat_smile:

Dat stel met die zonnebrillen. Ik vertrouw het niet, die hebben vast pillen op :joy:

Edit haha oooo die ene oud-judoka doet mee, ik vond hem er al zo op lijken :joy:

5 likes

zelfs dj jean maakt zo zn opwachting, top entertainment

4 likes

Omg maar 5 minuten rust gehad :sob:

Die vermoeide koppies bij sommige koppels :rofl:

2 likes

Hahhha die vermoeide koppies idd! Die arme presentatoren ook, lijkt me echt een moetje dit als je nou eenmaal onder contract staat bij John de Mol.

Maken ze ook profieltjes, zo’n video per koppel? Dat je een beetje mee kunt leven? Heb twee keer 5 minuten gekeken dus sorry als dit een domme vraag is.

1 like

echt leuk man deze reclame marathon

1 like

Ik vond het juist niet zo netjes dat ze juist Miljuschka lieten zien, vond ik niet echt nodig

3 likes

In sommige mensen zie ik mezelf aan het eind van de avond in de jaarlijkse kermistent: helemaal lam, pijn aan mijn poten, dansend in het luchtledige zoekend naar een bekende terwijl je eigenlijk gewoon naar huis moet gaan.

Zeker met deze muziek erbij…

4 likes

Kirk wins again!!

2 likes

Waarom heb ik dit aangezet, zo fascinerend dit… sommige stellen doen echt hele choreo’s samen…

mag je ook breakdancen? Dan kun je nog even zitten :rofl:

3 likes

100.000 euro

eigenlijk 200.000 maar er waren te weinig koppels die zich wilden aanmelden voor €2500 per koppel. Toen werd het inschrijfgeld €100 en de prijzenpot gehalveerd.

Skrale John ook…

4 likes

George Baker :pleading_face:

1 like

besef even dat john en consorten al 10 jaar bezig zijn geweest met de dansmarathon