Nu op tv-topic (Deel 1)

ik vraag me al de hele tijd af, wie is zijn danspartner?? zie hem steeds alleen

Beetje die Aziatisch ogende korte vrouw. Ook wat ouder

2 likes

ik ben trouwens echt voor team veren

2 likes

Je kan het beter uitleggen dan ik. :wink:

Oeps sorry! Was helemaal geen vraag voor mij :joy:

Wat een cringe steeds die social media chick

2 likes

jaa voegt echt niets toe. “heel nederland staat inmiddels op de dansvloer”

how about no

3 likes

Ja ik lig gewoon languit in chillpak op de bank m’n afbakbroodjes van de Jumbo te eten. Hoezo iedereen. Als iedereen zou dansen zou John al helemaal geen goede kijkcijfers hebben

4 likes

Hahah heb niet alles gelezen hoor maar wat is dit voor programma joh :joy: sta je dan. Die mensen bewegen ook nog amper. Wanneer wordt beslist of je af bent? Of moet je uit jezelf stoppen?

hahaha ja john is blij met jou

Ik dacht dat tv-programma’s al tot een dieptepunt waren gezakt, maar het kan altijd erger dat blijkt maar weer
Waar zit ik nou in godsnaam eigenlijk naar te kijken :joy:

inmiddels naar reclames onderbroken door zombies op de dansvloer haha

3 likes

Even twee puntjes van feedback voor John:
1 Voor de kijker was het zoveel leuker geweest als we periodiek een tussenstand zouden krijgen, zo van deze koppels hebben tot nu toe de minste rusttijd gehad. Dan weten we ook wie we moeten aanmoedigen en wie we een verzwikte enkel moeten toewensen
2 Het element van het goede doel is uitermate slecht uitgewerkt. Hoe precies steunen we nu het longfonds?

4 likes

je mag zelf stoppen maar er lopen ook scheidsrechters rond die een gele kaart kunnen geven als je te weinig danst. Bij 2 kaarten (geloof ik) moet je weg

2 we helpen ze aan meer patienten?

1 like

Omg complot! :joy::joy:

Lees je mee John, voor over 10 jaar. Het had veel spannender kunnen zijn door dat een beetje te volgen. Wie zit er bijv in de gevaren zone met al 1 gele kaart etc.

Vanochtend zeiden ze trouwens wel wie in de top 5 staan (paren met minste pauze). Maar dan lezen ze een paar rugnummers op en dat is het dan.

ik neem dit verder niet serieus hoor :rofl:

2 likes

Hahaha ik ga stuk om die hoofden hoor. Echt alle fun is er compleet uit

3 likes

O neeeeeeee de judoka :sob::sob:

no roy

Ramptoerist Dennis

2 likes