Dat is die met giletje aan toch en daarvoor die tuinbroek?
ojaaa die vind ik ook leuk! haha tot zo
haha ja!
Die viel mij toevallig ook op haha zoveel energie nog!!
Krijgen we nog insights in al die #spon garmin horloge stats? Hoe veel stapjes enzo?
Hahahaha yes dank voor dit offer. Die man van 81 was ook blijer dan gemiddeld met Edsilia
het is wel een “dans”marathon aan het worden
Hoeveel uur hebben ze nog op de klok?
13uur
Die dansers zullen nu wel flinke blaren hebben
Haha dacht ff dat ik de enige was hier die de dansmarathon keek, zo slecht maar je blijft toch kijken.
Wel respect voor ze, 50 uur dansen achter elkaar zou ik echt niet vol houden. Maar ze mogen wel rust nemen dus?
Nu ze als een stel zombies staan en hun voeten afsterven wordt het pas leuk om te kijken
Ben denk ik voor die man met de tattoos in de tuinbroek, die lijkt nog lang niet moe.
Yes er zitten nog wel wat leuke koppels in. Maar de meesten zijn echt danszombies, zo grappig. En er wint er maar 1 De rest mag wekenlang revalideren voor nada noppes niks
Ik denk dat die aan psychologische oorlogvoering doet ook. Wanneer iedereen inkakt, juist dan tandje bij zetten en helemaal los met de armen Z’n partner lijkt alleen steeds stijver te worden!
haha hoe langer je kijkt hoe grappiger. Staat er ook iemand op zn uggs, hallo blessure
Coverband heeft de gig van hun leven. Weer eens wat anders dan bruiloften
Ik wou net zeggen, moet ik deze band kennen?
Maar gewoon een coverband dus
Die live optredens lijken me wel chill voor de deelnemers. Hoef je niet naar je partner te kijken. Die ben je inmiddels ook echt zat