Nu op tv-topic (Deel 1)

oh noooo

Ben een beetje bang voor team Donald Duck

1 like

Nummer 30 weer een gele kaart. Wat zielig, hij kan gewoon zijn voeten niet meer omhoog krijgen haha ah dat gaat hij toch nooit meer volhouden

1 like

ja die jongen breekt zo doormidden denk ik

1 like

10!!

1 like

Mijn vriend vraagt aan mij of Senne altijd zo loopt :laughing:
Hij kijkt nu net met mij mee

Wat gaan jullie nu doen? nou avondje ADE denk ik he

3 likes

nee ze moeten tot 22! mss duurt het optreden van geer 3 uur :sob:

Waarom die minibekertjes water? Bidons bestaan niet voor niets?

Ok een remix van dit, glazen huis en top2000 is echt het beste concept.

Dansmarathon met 100 koppels maar dan in een glazen huis op een of ander plein zodat iedereen kan toekijken, van te voren kunnen mensen liedjes aanvragen en op basis daarvan wordt een top2000 gemaakt. Maar! Plot twist! We beginnen met het meest aangevraagde nummer, dus superleuk begin, maar het wordt steeds meer een kwelling met steeds onbekendere baggermuziek.

I feel it baby

6 likes

Hahaha ja! :laughing::laughing:

1 like

Iemand al achtergekomen hoe ze het doel helpen met dansen?

“Tijdens de Dansmarathon gaat minimaal 40% van ieder verkocht lot naar Longfonds en maakt u kans op fantastische prijzen.”

Dus gewoon 1 groot promotieding voor de Vriendenloterij :cry:

1 like

dit is gewoon gemeen xander

Weer zulke goede dansmuziek. :roll_eyes:

Dat deze mensen überhaupt nog op hun benen staan. Zeker met deze geen dans muziek :roll_eyes:

4 likes

xander die een nummer van guus zingt, hoe boos wil je mij hebben

1 like

Sommigen krijgen een gele kaart voor iets wat ik anderen al uren zie doen dus het is sowieso niet eerlijk. :stuck_out_tongue: Ze hebben vast al bedacht wie ze op het einde nog op de dansvloer willen hebben staan.

3 likes

hahahaha mooi hoe de dansmarathon een plek heeft gekregen op jouw secret santa collage

2 likes

Whaha nu al ontdekt :sob:

Maar helaas is het wel typerend voor me dus vandaar dat ik vond dat ie er wel op moest: ik kan veel te lang slechte tv kijken, het liefst daarnaast wel met forum of iemand die het ook kijkt op de app zodat ik veel commentaar kan geven, en dan zo echt urenlang niet van de bank komen en niets doen van wat ik van plan was :joy: Hoe deze info bijdraagt aan een cadeautje voor me kiezen weet ik nog niet, maar het schept misschien wel een beeld

3 likes