Nu op tv-topic (Deel 1)

Tap dansschoenen, kunnen jouw buren zich lekker ergeren

2 likes

Jezus laat ze ff “eten”

2 likes

Ik kijk dit trouwens vanuit hét badje dus dit voelt echt als :sparkles:the full forum experience. :sparkles:

6 likes

haha sorry, wil geen stalker vibe geven

lekker sfeertje wel nu

1 like

Vind het Donald Duck koppel wel leuk dansen :laughing:

2 likes

Hij op slippers he, hoe dan???

2 likes

Had niet verwacht dat deze 2 het zo lang vol zouden houden, kijken echt al uren dood uit hun ogen haha

1 like

OMG dit is kwaliteitstv

3 likes

Oh jeee ze hebben ruzie

3 likes

Hahaha Twitter gaat helemaal los over koppel 14 dat ze te weinig bewegen, koppel krijgt ruzie over de tijd

Genieten dit programma

2 likes

Ik was ff plasssn. Wat gebeurde er?

Dat is letterlijk wat er is gebeurd :joy: weg 100.000 euro

3 likes

Die superactieve vent met die tattoo’s en blauwe tuinbroek is eruit. En in het interview geeft hij de schuld aan zn danspartner want die zei dat ze geen tijd meer hadden voor hem om te plassen maar dat hadden ze wel. Of toch niet. En er is een taalbarriere met zn danspartner waardoor het ook heel ongemakkelijk wordt en ze ruzie maken voor die camera hahah

TLDR; wat @Snork zegt

6 likes

Hahah ik zag je typen, ging er vanuit dat jij de samenvatting zou leveren :wink:

2 likes

Oh nee haha en allebei slaap tekort. Wordt een gezellig ritje naar huis :sweat_smile:

Bedankt voor de samenvatting!

shit heb ik dit gewoon gemist

2 likes

Ben ik even koken en eten, mis ik ook de actie!

elvis nog steeds in the building!! ik vind hen zo lief, hoop dat ze het volhouden

2 likes

Gratis uberrit als troostprijs. De winnaars kunnen hun eigen rit wel betalen

Ik zap hier net langs en als stijve hark voel ik mij wel helemaal verbonden met hun dansmoves.