Er is helemaal geen gedicht dit jaar haha
Of wacht bedoelen ze dan wel een voordracht maar geen gedicht gedicht?
Of wacht bedoelen ze dan wel een voordracht maar geen gedicht gedicht?
‘tyfus’ hihihihihhi
Ja wtf 4en5mei.nl leugens
Maar het nationaal comité telt dit vast niet als ‘gedicht’ sukkels, zet gewoon haar stuk erbij
Nee true, maar dan toch stom dat ze op de site zetten dat ze dit jaar geen gedicht hebben terwijl alle oude gedichten zijn terug te lezen in een document.
Zet haar voordracht er dan gewoon bij met een vermelding dat we dit jaar dit en dit hebben.
Maar misschien mag dat niet omdat het niet zo’n wedstrijd was?
Vorig jaar had ik echt kippenvel van de beelden van de lege Dam, en nu is het bijna gewenning om het zo te zien. Hoop wel volgend jaar weer veel mensen erbij
Vind het altijd zo verdrietig dat er elk jaar minder overlevenden bij kunnen zijn…
“Zoek niet meteen naar de verschillen. Dat is volgens mij de belangrijkste les van de Tweede Wereldoorlog.”
Uh how about vermoord geen bevolkingsgroepen? Of verspil geen levens van soldaten door ze als Kanonenfutter te gebruiken.
Hoe kun je dit als grootste les zien. Even verderlezen.
Volgens mij zie ik daar achter bij het paleis toch mensen staan.
Deze meneer net dacht ja jeetje duurt lang
Ik vind zo’n lege Dam eigenlijk veel indrukwekkender dan die mensenmassa. Al sta ik normaal ook elk jaar bij de herdenking bij mij in de buurt.
Damn Halsema, not a good look. WimLex en Max classy as ever.
Die naaldhakken op die stenen…
Zo hey kijk die hakken van Halsema, respect dat ze daarmee over die stenen kan lopen
Alsof ze zo nog iemand moet omleggen ofzo?
Damn ik ga al kapot als ik een paar meter op zulke hakken loop hahaha.
Soms vergeet ik een dag dat Rutte bestaat maar vandaag is het me weer niet gegund
Halsema wat is dat voor een robinhoedje
Die hingen ze vroeger zelf op toch?
Ik heb echt respect voor de musici. Met deze barre temperaturen nog zo zuiver spelen.
Dit dacht ik ook!