Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik vind het wel mooi.

Doet me denken aan in de inauguratie van Biden (Amanda Gorman).

4 likes

K3 auditie

1 like

Je ziet willem kijken zo van dit rijmt niet en wanneer gaat ze hdt over dr opa hebben

11 likes

Toch niet zo mijn ding dit. Het ritme en halve melodie leid me te veel af van de inhoud en dat lijkt niet de bedoeling

9 likes

Ik straks ook bij die stukjes dat ze vertellen voor wie ze een krans leggen

4 likes

Niet mijn huisgenoot die net aan mij vroeg wie Halsema is :thinking:

8 likes

Mijn vriend op welk plein ze eigenlijk stonden :sweat_smile:

5 likes

Vond die een stuk mooier dan dit. Was nu elke keer het einde of begin vd zin kwijt

2 likes

Ik ook haha!

MIJN OPA. Oke rustig jr mag hem hebben

1 like

In dat artikel zegt het comité van nee is toevallig we hadden al dit plan dit jaar, niet door de inauguratie. Uhu ja sgoed :thumbsup:

1 like

M’n bovenburen waren trouwens tijdens de 2 minuten aan het schreeuwen en hard lachen? Vind dat zo absurd he

1 like

Ja, hier ook elk jaar tranen bij dit deel. Vind dit misschien wel het belangrijkste ook naast de stilte.

8 likes

Ik vind dat idee van die achtergelaten kinderen altijd zo schrijnend… dat je ze nooit meer terug ziet. Gatver wat naar…

Überhaupt dat zo iets als oorlog nog bestaat… :cold_face:
Ik moet ook altijd traantje weg pinken en krijg er altijd buikpijn van…

2 likes

Die vrouw ziet er echt knap en best jong uit nog :see_no_evil:

Ook als je ze zo zag ook opstaan om een krans te leggen, sommige speciaal uit de rolstoel :cry:
Nu is dat niet maar toch verdrietig

3 likes

Ik kan echt niet goed handelen dat nu mensen nog over hun grootouders praten, maar binnenkort zijn dat overgrootouders en iets later voorouders waar je echt amper wat van weet en geen connectie mee voelt, dat dit net zo “lang geleden” gaat voelen als voor ons iets uit 1850 ofzo, vind dat zo’n bizar idee, misschien onvermijdelijk maar m’n hoofd kan dat echt niet aan

19 likes

Oké ik kan eigenlijk ook die oudjes met tranende ogen niet zo goed handelen.
Ik kan eigenlijk niks van dit alles handelen - van Alex z’n kapsel tot deze verhalen en mensen achter de kransen. :pleading_face:

7 likes

Ik blijf het ook zo raar vinden dat mijn vader de oorlog (bewust) heeft meegemaakt. Ik ben hierdoor heel erg opgegroeid met het idee dat de oorlog pas net achter de rug is. Dodenherdenking beleef ik dus ook heel bewust, maar het is zo raar dat de directe herinneringen zo snel verdwijnen.

8 likes