Nu op tv-topic (Deel 1)

image

Deze 2

6 likes

ook iets meer verhaaltjes erover: Uitgeputte Tawatha en Jermaine winnen Dansmarathon en 100.000 euro | Hart van Nederland

Oké ik heb alles vanaf mijn radiostilte vanmiddag zeker nog gekeken maar kon niet hier posten, maar ik heb genoten van jullie posts achteraf vanavond.

Als dit weer terugkomt, ga ik m’n hele weekend blokken want ik vond het toch wel heel goud :joy: Gelukkig zijn er geen dooien gevallen

7 likes

So far :eyes:

4 likes

Dan zou die chick sowieso weer in de krant komen

3 likes

hart van nederland gaat nu over de dansmarathon

Nu nog even op shownieuws de recap voor iedereen die geen afscheid kan nemen

ik wist dat ik op jou kon rekenen, lekker blijven kijken! ik bedoelde shownieuws idd

2 likes

Zijn de winnaars de mensen die een ei probeerden mee te smokkelen of waren dat anderen?

2 likes

Anderen

Edit nu ga ik twijfelen

1 like

omg jermaine nu nog interviewen wtf geef die man rust en fijne dingen

Hahaha ja ik dacht dat ze wat geels aan hadden en daarom koppelde ik dat. Zou dat wel jammer vinden want hou niet van valsspelers haha (heb trouwens echt een uurtje gekeken in die 50 uur maargoed)

Edit; volgens Juvat zijn ze dit wel

2 likes

9 likes

Ohh echt joh. Maar ze renden terug om het ei terug te brengen. En ze hebben er een gele kaart voor gekregen, dus ze hebben wel straf gekregen.
Hopelijk komen ze de dopingtest nog goed door :stuck_out_tongue:

2 likes

de nazorg is: het medische team en de redactie gaan je nog bellen.

bron: shownieuws

2 likes

Vind ik ook, hoor

3 likes

edit: slaapscore van komende nacht ook welkom

5 likes

Haha jaaaaa en de regie maakte er dankbaar gebruik van, want op t eind kwam hij nog in slow Motion voorbij :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

ook hartelijk dank namens J de M

de dansmarathon staat op plek 4 van best bekeken programma’s gister

https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-0-0-p

2 likes

Haha ja, misschien hetzelfde effect na een dagje pretpark, dat je in bed ligt en het voelt alsof je nog ff 20x in de Python gaat

3 likes