edit: slaapscore van komende nacht ook welkom
Haha jaaaaa en de regie maakte er dankbaar gebruik van, want op t eind kwam hij nog in slow Motion voorbij
ook hartelijk dank namens J de M
de dansmarathon staat op plek 4 van best bekeken programma’s gister
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-0-0-p
Haha ja, misschien hetzelfde effect na een dagje pretpark, dat je in bed ligt en het voelt alsof je nog ff 20x in de Python gaat
Jeetje wat een zwart gat ineens hè
Dan maar weer kijken naar Tommy Teleshopping
In eerste instantie was het inschrijfgeld 2.500 euro en de prijzenpot 200.000 euro. Toen de inschrijvingen te laag bleven, werd het inschrijfgeld verlaagd naar 100 euro en de prijs naar 100.000 euro.
Wtf wie zou er mee doen voor €2500
Hahahaha yes dus we zijn niet de enige randdebielen in NL die hier tijd in hebben gestoken
Wel laf van de rest, alleen de finale!
keep 'em coming
Komt de dansmarathon terug?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Nee, dit is een voor de geschiedenisboeken
WAT. John de Mol kwam op het idee nadat hij de film They Shoot Horses, Don’t They?, had gezien
Ik blijf bij mijn standpunt, John de Mol is een sadist
Haha! En dan ipv geldprijs dat je het huis mag hebben. Dan is het format helemaal mooi passend in deze tijd. Dat spreekt John vast aan, actueel sadisme!
Zolang je geen kijkmeter hebt, heeft het kijkgedrag van jou geen invloed op de kijkcijfers. Kijkcijfers worden gemeten via een panel. Deze groep mensen hebben allemaal thuis een kijkmeter en die houd het kijkgedrag bij. En met deze gegevens wordt berekend wat het gemiddelde kijkgedrag is van heel NL en dan krijg je de kijkcijfers. Dus je kan kijken wat je wilt zonder invloed te hebben op de kijkcijfers.
Ha. Dit kan voor mij zo in het waar-kwam-je-laatst-pas-achter-topic. Ik voel me nu wel een beetje naïef.
En jawel: Marcel en Aiman moeten Dansmarathon verlaten | shownieuws
Filmpje van de tuinbroekopa, ik had eigenlijk iets spectaculairders verwacht.
Het enige wat ontbrak was een videoboodschap waarin John de Mol in de camera keek, zijn armen spreidde en riep: are you not entertained?
Echt zo acuraat
Voor de liefhebbers, Tom Waes is weer op tv met reizen Waes door Nederland
Voor wie nog de dansmarathon wilt nalezen