Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja dat idd. Ik schrok ook echt over dat met of zonder condoom. Ze wil geen blijvende schade, maar doet het wel zonder condoom.

1 like

Yes al helemaal leuk die finale van Perfecte Plaatje, met Georgina en Patrick haha. Hoop dat Frits niet gek wordt van die twee :joy:

Heh, ik heb dit gistermiddag gekeken.

Oeiii, heel jammer die foto van Georgina

2 likes

Ja haha. Maar vind ze allemaal niet geslaagd, denk dat het een te moeilijke opdracht was

2 likes

Ah wat zonde dat Georgina zo’n lelijke foto gebruikt, gaat haar denk ik wel het 2e deel van de finale kosten

2 likes

Frits mag niet winnen :angry:

2 likes

Dit vind ik stiekem wel grappig met die mango

2 likes

He gadver die poot, ik zou er ook niet vrolijk van worden

Eettentje van Georgina ziet er wel leuk uit

Georgina ziet er zo leuk uit steeds :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wil dat Patrick of Georgina wint maar zal wel weer Frits worden. Gaat altijd weer mis net als bij expeditie :weary:

Nou Sjors zal er wel uit liggen denk ik.

BZV zal binnenkort wel weer beginnen denk ik?

1 like

Jaaa van b&b komt een 2e seizoen! Volgende week worden de kandidaten voorgesteld. Zal dan wel in het voorjaar op tv komen. Eerst mafs denk ik, ook echt zin in :star_struck:

3 likes

Die rechterfoto van Georgina vind ik echt vet, heel vervreemdend hoe dat meisje zo kijkt en op dat stoeltje zit :joy:

Ahh Georgina heeft weer slechte foto’s, dus denk dat zij gaat afvalt

1 like

Maar Frits is ook wel echt goed steeds

Niet echt finale materiaal, nog steeds jammer dat Juvat eruit is

2 likes

Je verwacht eigenlijk wel dat ze in de finale wat meer met een verhaal komen en een plan van te voren bedenken. Vaak toch nog ‘ik schiet lekker rond’ :sweat_smile:

1 like