Nu op tv-topic (Deel 1)

Wat een vreselijk nummer ook.

Ik vind die nieuwe liedjes geen van allen heel sterk, terwijl ik de meest recente singles wel heel leuk vond.
Amy vind ik qua zang niet geweldig. Qua uitstraling wel.

Ik verbaas me zo over de kwaliteit en de snelheid van het beeld en geluid van Marthe. Bij een nieuwsuitzending zit altijd nog vertraging tussen de studio en de verslaggever ter plaatse en hier merk je niet eens verschil tussen de meiden live en Marthe.
Ook hilarisch dat ze op wieltjes staat :joy:

3 likes

Ja dat viel mij ook op! Zou ze misschien playbacken?

Zelf mijn vriend kwam uit zijn “gameroom” om te zeggen dat hij het nummer niks vind :laughing:

Je hoort bij de nieuwe nummers echt dat er anderen mensen achter zitten dan al die eerdere nummers. En dat is natuurlijk ook zo, maar verschil valt wel op. Vind de nummers die we nu horen best vlak

1 like

Ja zou kunnen. Dat doet ze wel goed dan

1 like

Ik wil gewoon vals mee zingen, dat gaat nu niet :pleading_face:

1 like

Ik kijk nu voor het eerst echt goed naar K2 zoekt K3, heb de afgelopen weken maar gedeeltes gezien. Ik vind Amy vocaal echt zo kwetsbaar ofzo? Ze is niet stabiel. Julia daarentegen echt volledige plaatje dus daar zou mijn stem naar uit gaan.

1 like

Dit vroeg ik mij ook af. Zit toch normaal een vertraging in ook al is het misschien minimaal

1 like

Die liedjes moeten wel leuker worden anders wil ik niet mee met m’n dochtertje naar een show later 🥲

2 likes

Je zou voor minder als je zo het podium opgerold wordt :joy:

5 likes

Haha dit dacht ik ook net. Heb ik later eindelijk een kind en dan hebben ze alleen nog maar van die flop nummers :sweat_smile::laughing:

3 likes

Nou is het grootste gedrocht wel dit nummer:

Heb dit nummer pas ontdekt, maar dit kan natuurlijk echt niet. Wat vreselijk. Bizar eigenlijk dat het überhaupt bestaat

2 likes

Doe Maar - Skunk vibes van die jurkjes.

2 likes

Zes jaar geleden met de nieuwe K3 vond ik die nieuwe nummers die ze zongen in de finale ook niet zo en later is dat toch nog goedgekomen. :stuck_out_tongue:

1 like

Lijkt me dat Marthes optredens vooraf zijn opgenomen, anders zou er inderdaad toch wel vertraging op zitten (zoals bij het interview in het begin vd show)

7 likes

Ohh wacht ik bedoelde dit chickeboem liedje op tv :joy: . Ik reageerde per ongeluk op jou en was niet op tijd met verwijderen.
Dat nummer wat jij deelde kan inderdaad echt niet!

1 like

Ja denk indd ook vooraf is opgenomen. Jammer dat Marthe’s “robot” nog niet van het podium is geduwd of afgereden :sweat_smile:

1 like

Die vond ik al wel meteen leuk :joy:

1 like

Ik word duizelig van dat podium joh