Morgen ligt alle nieuwe merch in de winkels. Net op tijd voor Sinterklaas
Zag je in de “achter de schermenbeelden”. Al de 4 finalisten hebben een videoclip opgenomen met Hanne en Marthe. Helemaal voorbereid xD
Ik vind het toch heel mooi om het eerste optreden met Julia te zien. Ik ben echt blij voor haar.
Ok, niet zo zuiver als het zou moeten, maar ach… Ik vind het mooi om te zien. En het liedje naar K3 normen ook echt wel leuk.
Vind Hanne zo leukerd
Haha die aftiteling hoe lelijk
Heb er helemaal kippenvel van, zo leuk dit . Ook echt een goed nummer in dezelfde categorie als 10.000 luchtballonnen.
Oh dus die blonde is Julia die heeft gewonnen. Ik heb alleen het allerlaatste minuut gezien. Wat zingt zij vals zeg. Dat komt nooit meer goed denk ik.
Ja, hadden ze daar niet even mee kunnen wachten.
Klopt, het was niet fantastisch gezongen, maar ik geloof wel dat het goed komt.
Je ziet gewoon dat ze daar vol adrenaline staat, helemaal overwhelmed. Emoties gaan op je stem slaan, dat merkte je ook bij Amy. Denk dat dat echt een kwestie van tijd is, om conditie te trainen en te wennen aan haar nieuwe leven.
Wees blij dat je de rest van het programma niet gezien hebt dan Het was nog veeeel erger met een andere deelnemer.
Ja, inderdaad. Ze is zooo blij.
Ik neem het haar niet kwalijk dat het minder gezongen was.
Ik ben fan.
Nou, sinds vandaag vind ik juist een understatement, het gaat echt al weken continu over k2 zoekt k3. Veel meer in verhouding tot andere programma’s iig. Tijdje terug ging het veel over een ander programma idd, maar dan snap ik idd ook niet dat er na 2 weken veel berichten daarover niet gewoon een topic aangemaakt kan worden.
Om af te sluiten, deze gouden performance:
Josje met haar beren
Jindra haar dansje
Die kerel: Jindra! Marthe!
Video is niet beschikbaar. Maar kan mij dit nog zo goed herinneren (kan de thumbnail wel zien)
The vibe is so erotic. Luister dit optreden nog vrij regelmatig kwaliteit
Ben te lui om te zappen dus kijk nu shownieuws, maar lijkt echt gewoon alsof Marthe er gewoon bij staat xD
Oh waren jullie hier aan het kletsen! Ik heb het trouw gevolgd de afgelopen weken, was het meest fan van Celester en Diede.
Ik heb niet zoveel met het stemgeluid van Julia, het klinkt niet aangenaam in mijn oren ofzo? Hopelijk knallen ze daar een autotune overheen voor de liedjes, dan is er niets aan de hand . Sowieso dat ik never nooit met mijn kinderen naar een k3-show ga, hoe leuk ze de liedjes ook vinden.
Wat hebben ze met Julia gedaan op die single cover😂
Heb je door dat ze eigenlijk thuis is en dat dit een groot TV-scherm is waarop ze afgebeeld wordt via live communicatie?
Zo gek is het niet dat ze er dan maar gewoon bij staat. Want ze staat 50 km verder.