Nu op tv-topic (Deel 1)

Als ik het niet geweten had dan was het mij waarschijnlijk nogeens opgevallen, wel echt goed opgelost zo.

2 likes

Ik op die foto valt het ook niet erg op, behalve dat ze er niet echt betrokken bij staat.
Wel een applaus voor de mensen van de techniek die dat zo goed voor elkaar hebben gekregen. Ik ben er nog steeds niet uit of ze nu playback deed of het echt live was.

2 likes

Of gewoon zelf gedaan? Dat vermoed ik.

3 likes

Haha ja iemand moet de camera ed toch neergezet (en bediend?) hebben

Maar toen was ze misschien in een andere ruimte en het raam open van de living terwijl die technieker bezig was?
Gaan we niet te weten komen, denk ik. Wel goed gedaan allemaal.

1 like

Er was sowieso iemand aanwezig bij Marthe als je haar stories bekijkt van gisteren. Maar dit kan natuurlijk ook haar vriend geweest zijn (en dat hij dan moest helpen met filmen)

1 like

Ik kom er nu pas achter dat Julia pas 19 is en Diede 21. Ik dacht hele tijd dat Diede dus 19 was en Julia gokte ik iets van 24. Ik was de leeftijden alweer vergeten na al die audities.

Nou ik heb het ook eindelijk gekeken. Heel jammer dat ze Diede zo snel hebben gedumpt. Ik blijf erbij dat Celester uberhaupt nooit door had gemoeten, had liever Megane gehad voor de bootcamp. Heb echt géén idee wat de jury in Celester ziet, zij heeft toch gewoon echt geen K3 kop/houding/persoonlijkheid/dans.
Diede is wel écht heel goed, maar inderdaad niet helemaal voor K3. Julia is wel echt een podiumbeest en dat is gewoon wat je moet hebben. Ik denk dat haar zang nog wel gaat verbeteren, dat is bij Hanne ook gelukt. Daarnaast is bluffen op een podium veel belangrijker dan daadwerkelijk goed zingen :joy: Amy was hier nooit zo goed in, die had echt nul uitstraling.
Ik vind Giddy-up-a-gogo een geweldig lied trouwens. En vond het hilarisch dat Hanne een fout maakte bij Waterval, kijk ook wel eens concerten en dan maken ze ook wel foutjes en dan lossen ze dat gewoon leuk op en dan is dat ook geen probleem vind ik, maakt het juist een beetje spontaan ook. Die brug van Hanne bij Waterval vond ik ook super indrukwekkend maar dat was gewoon playback blijkbaar haha, was ook wel een onmogelijke noot voor die situatie.
Ben overigens ook wel heel benieuwd naar de toekomst van K3 nu Miguel weg is, hoop dat de liedjes hetzelfde niveau blijven.

Ik wil volgend jaar echt naar het Sportpaleis :innocent:

3 likes

Bij Even Tot Hier vond ik dit zo tot gedaan

6 likes

Haha ik heb Humberto aan staan en er zit nu al een paar keer iemand keihard doorheen te hoesten. Echt wtf, blijf thuis

2 likes

en dit! i love Clouseau!

5 likes

Vind even tot hier sowieso altijd een geniaal programma. Echt knap ook dat ze dat zo kort van tevoren allemaal bedenken en in elkaar zetten

3 likes

Ik kijk nu Max (why? Ik weet het ook niet) maar er is een band aan het optreden en het is zo verschrikkelijk slecht dat ik zo moet lachen. Danseeeeen in de reheeeehge

Oja omdat het journaal zo komt, ff connected blijven natuurlijk

Dit is de EERSTE keer bij vtwonen weer verliefd op je huis dat de trap er daadwerkelijk echt niet uit ziet en een upstairs traprenovatie waarschijnlijk een grote verbetering is @lula en wie het er verder een paar dagen geleden over hadden @anon50301661 @En_17_Anderen
:thumbsup:

4 likes

Ik dacht dat Juvat nu goede foto’s kiezen wel onder de knie zou hebben maar nu heeft hij ineens een lelijke foto ingeleverd?? :sweat_smile:

Vond dit sws allemaal lelijke foto’s

2 likes

Ik vind het best heftig dat georgina onder druk wordt gezet om naakt te poseren. Een beetje aparte opdracht

3 likes

Ja vind ik ook, ze hadden wel wat meer variatie aan vinyls mogen hebben en dat ze dan zelf mochten kiezen wat ze zouden doen

1 like

Heel raar inderdaad, ze voelde zich er idd niet lekker bij (wat ik helemaal snap)

Ik merk ook dat ik het vaak niet eens ben met de jury :see_no_evil: