Nu op tv-topic (Deel 1)

Dat vond ik ook echt heel erg naar. Als was die scene met dat kindje natuurlijk ook wel weer makkelijk scoren van de documentaire maakster. Vond ook haar man een beetje vreemd over de hele situatie… :woozy_face:

Vond dat andere meisje die klanten bij haar thuis ontving wel heel leuk overkomen. Heel lief ook

2 likes

Heftig maar ook interessant! Ben wel benieuwd naar de andere afleveringen

Ik wachtte eigenlijk vooral de hele tijd op de vraag hoe het voor hem is dat z’n vrouw/vriendin seks heeft als werk? Hij gaf wel tussendoor aan dat het geen “knappe” mannen zijn dus dat het niet als concurrentie voelt maar ik vind dat zo gek ofzo? Ik miste toch concreet die vraag maar misschien kan dat de komende afleveringen nog komen.

Ook vond ik het opmerkelijk dat ze gewoon de seks filmden; ik dacht dat dat helemaal niet mag bij de publieke omroep? Werd ook weinig geblurred zeg maar. Wel echt een hele interessante docu!

Ja dat idd. Ik schrok ook echt over dat met of zonder condoom. Ze wil geen blijvende schade, maar doet het wel zonder condoom.

1 like

Yes al helemaal leuk die finale van Perfecte Plaatje, met Georgina en Patrick haha. Hoop dat Frits niet gek wordt van die twee :joy:

Heh, ik heb dit gistermiddag gekeken.

Oeiii, heel jammer die foto van Georgina

2 likes

Ja haha. Maar vind ze allemaal niet geslaagd, denk dat het een te moeilijke opdracht was

2 likes

Ah wat zonde dat Georgina zo’n lelijke foto gebruikt, gaat haar denk ik wel het 2e deel van de finale kosten

2 likes

Frits mag niet winnen :angry:

2 likes

Dit vind ik stiekem wel grappig met die mango

2 likes

He gadver die poot, ik zou er ook niet vrolijk van worden

Eettentje van Georgina ziet er wel leuk uit

Georgina ziet er zo leuk uit steeds :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wil dat Patrick of Georgina wint maar zal wel weer Frits worden. Gaat altijd weer mis net als bij expeditie :weary:

Nou Sjors zal er wel uit liggen denk ik.

BZV zal binnenkort wel weer beginnen denk ik?

1 like

Jaaa van b&b komt een 2e seizoen! Volgende week worden de kandidaten voorgesteld. Zal dan wel in het voorjaar op tv komen. Eerst mafs denk ik, ook echt zin in :star_struck:

3 likes

Die rechterfoto van Georgina vind ik echt vet, heel vervreemdend hoe dat meisje zo kijkt en op dat stoeltje zit :joy:

Ahh Georgina heeft weer slechte foto’s, dus denk dat zij gaat afvalt

1 like