Juvat mag weg van mij. Georgina en Patrick samen naar Bonaire, dat wordt vast leuk
Edit yessssssss
Juvat mag weg van mij. Georgina en Patrick samen naar Bonaire, dat wordt vast leuk
Edit yessssssss
Omg hoedan Juvat eruit??
Wel leuk dat Patrick en Georgina samen in de finale staan
Had 't niet verwacht, maar wel leuk dat Patrick door is!
Is volgende week dan de laatste aflevering?
Als Juvat geen dubbeling had gehad, was hij wel vast door
Maar… Fotografisch deed hij toch niks interessants?
Nahh ik vind dit onterecht, die serie van frits was fucking saai? Jammer
Idd. Sowieso was die yoga-foto echt leluk
Ja, z’n fotoserie was mooi vanwege ‘t verhaal erachter maar z’n foto’s vond ik deze keer niet zo sterk, echt van die snapshots. Maar dat maakte het wel weer puur ofzo
Die van Frits waren teringsaai maar zaten technisch wel goed in elkaar, goede compositie en hij experimenteert ook veel
Ik vond Juvats foto’s meer kiekjes en de minste serie, maar het verhaal was mooi. De foto’s van Frits’ vond ik juist wel mooi. Kon zo een kunstmagazine in naar mijn mening
Ik denk stiekem dat Georgina alleen meedoet met dit programma omdat Patrick (haar beste vriend dus) ook meedoet.
Maar je wordt toch gewoon gevraagd voor dit programma?
Aahw ik vind het wel heel jammer dat Juvat eruit is. Wel mee eens dat zijn serie fotografisch gezien het mindt goed was dit keer, maar vind hem vaak zulke mooie foto’s maken dus vind het wel heel jammer.
Wel heel blij dat Patrick door is. Moest echt lachen om zijn kakkende en krabbende dieren tweeluik. En bij zijn serie wel een traantje moeten wegpinken toen hij ook emotioneel werd.
Ja, maar dat Georgina werd gevraagd en dat ze alleen ja zei als Patrick ook mocht meedoen.
Dat Maestro is wel een lekker programma om op de achtergrond aan te hebben staan.
Bij Henk Spaan denk ik toch: Is iemand opa kwijt? Hij is verdwaald.
Aww ja wel een beetje.
Henk kon er niks van, maar hij vond het wel leuk om te doen
Ik ben begonnen aan ‘de reis van je genen’ en vind het echt een mooi programma. Ze gaan best wel snel door de verhalen/mensen heen
Iemand net de docu Seksengelen gezien?
Ik dus wel en weet dus niet zo goed wat ik er van vind. Ik ben niet preuts en iedereen moet echt zelf weten wat ze doen, maar ik merk dat ik er ergens toch een onprettig gevoel bij heb ofzo
Ja, ik heb precies hetzelfde. Vooral bij de vrouw die het werk aan huis doet met haar dochter in de buurt. Dat het ook gewoon algemeen bekend is in dat dorp. Zo’n kind kan straks niet normaal maar school toe.
En ik vond de leefomstandigheden van sommige ook wel schrijnend.