Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik ben Greys Anatomy aan het kijken (is nu op net5) maar het nieuwe seizoen is zo oersaai :grimacing: eigenlijk is het dat al een tijdje

Ik moet er ook nog/weer inkomen
Hoop dat het beter wordt dalijk

Ik kijk nu MAFS halverwege ingestapt. Vind het nog niet echt boeiend. Ik ben wel benieuwd naar het stel Rowan en Ashleigh (?).

2 likes

Ik kijk MAFS en op de achtergrond is steeds muziek uit de Sims te horen die echt niet bij de beelden klopt, klinkt echt niet :thinking:

Haha viel me ook al op, bij RTL houden ze van Simsmuziek

Kijkt iemand op videoland special forces vips?

Wordt besproken in Kamp Waes topic!

1 like

Over mijn lijk begint weer vandaag, wie gaat er kijken? Jaren geleden durfde ik het nooit te kijken, vond het zo heftig. Maar ook een heel mooi programma.

1 like

Ik heb het al een aantal jaar niet meer gezien maar ik woon nu alleen dus kan dan lekker ongegeneerd janken, dus denk dat ik wel ga kijken!

2 likes

Vorige keer heb ik gekeken omdat er een bekende van me meedeed, maar toen vond ik het heel heftig. Denk dat ik dit keer niet durf te kijken.

1 like

Waarom spreekt Margriet (van M) je altijd aan alsof je een kleuter ben? Ik kan het voorstukje al nauwelijks aanhoren hierdoor.

4 likes

Kijkt iemand Kamp van Koningsbrugge? Heb het vorige seizoen niet gezien maar ben heel benieuwd.

Denk dat er in het Kamp Waes - de Belgische versie - meer mensen zijn kijken.

1 like

De amerika-deskundigen kunnen de laatste 3 dagen wel weer lekker vaak aanschuiven bij talkshows zeg. Hoevaak moet ik hetzelfde verhaal aanhoren

2 likes

Echt zo niet interessant wat een jaar geleden in het capitool is gebeurd.

Kijkt er nog iemand naar de guilty pleasure de alleskunner?

1 like

Ruben Hein bij Mathijs gaat door :heart_eyes::drooling_face:

Ik vond de cover weinig verrassend maar hij deed het wel goed! Ik vind bij dat programma alleen de muziek leuk met die big band (want Matthijs :nauseated_face:)

1 like

Ja leek heel erg op het origineel maar vond het wel chill om naar te luisteren
Echt zo’n programma wat mn vader altijd aanzet haha. Maar wel tom waes dit keer!!

1 like

Ik vind John Williams zo’n vuile hond hè, tegen die mannen in Help mijn man is klussers. De manier waarop hij tegen die mensen praat… En ik keur dat luie gedrag echt niet goed hoor. Maar hij zet mensen zo compleet voor lul. En doet zo minderwaardig.

1 like