Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja komt vaker voor! De een volgt dan alleen opdrachten op. Zo onhandig.

1 like

Oooooh wat vréselijk is dit huis!

2 likes

Hoe kun je zo leven. Vreselijk…
Ze wel echt heel gek op elkaar :relaxed:

Down the road met Gordon is er op. Hij doet het erg leuk vind ik!

3 likes

Waarschijnlijk een impopulaire mening maar ik ben Beau aan het kijken en baal zooooo dat vrienden van amstel niet doorgaat… had me er zo op verheugd :sob:

Wel een leuke uitzending van Beau dit. Lijkt me echt leuk om als artiest daaraan mee te doen, heb echt het idee dat het een super gezellige groep is

1 like

Ah man ik zit ook te kijken en te balen.
Zag mezelf helemaal losgaan op Ome Jan… :sob:

Deze man bij help mijn man is klusser :sweat_smile:
Komt echt zo sloom over. Stop wat peper in je hol! :hot_pepper:

2 likes

Zoooooo wat traag allemaal :rage:

2 likes

Maar volgens mij is die vrouw ook wel moeilijk hoor. Denk combi van beide…

2 likes

Ik erger me kapot aan die vent met zijn smoesjes, ik had hem al lang verlaten :joy:

1 like

Dat zei ik ook tegen mn vriend. Kan dat echt niet aaaan. Man oh man
Die vriend ook: ik hoor net boven dat je al de hele week bezig bent met de wc?
Hij: uhhh nou nee…
Uhhm jawel?! Hebben we toch letterlijk gezien?

1 like

Hahaha deze vent kan nog geen sok aantrekken zonder gewond te raken :joy:

1 like

Sneu en lachwekkend tegelijk :sweat_smile:

3 likes

Hij kan ook nog niet eens dankjewel zeggen? En dan hoe het er nu weer uitziet? Vreselijk!

1 like

Zit die oudere meneer bij Beau nou dat hele onderzoek naar beneden te halen? :nerd_face:

Echt hè?! Al heeft hij wel goede argumenten hoor.

1 like

Jaa ik moet zeggen dat ik me niet echt in dit onderwerp heb verdiept, maar ik dacht dat het idee was om het boek te promoten etc. Maar denk dat hij wel gelijk heeft dat je niet zomaar een naam kan noemen als je het niet zeker weet.

1 like

Vind hem veel fijner dan die Kees. Oudere man probeert er nuances aan te brengen. Stel dat deze joodse notaris idd familie Frank heeft verraden, dan is het ten tijde van oorlog geweest waarin de keuze was eigen gezin of die van de ander.

4 likes

Kees zat ook steeds door hem heen te tetteren…

Nu bij Beau de slachtoffers van Jeroen van TVOH. Vind dat ze het goed uitleggen hoe zoiets ontstaat. Dat hij eerst een band met ze opbouwt. Vraagt hoe het gaat. Foto’s van ze neemt op podium voor de familie.

3 likes