O, dit heb ik een paar jaar geleden ook de hele dag gekeken tijdens een storm. Vond dat zo heftig.
Dit is heerlijk haha. Geweldig commentaar ook. Gaat het nog een keer mis denken jullie?
Machtig mooi dit!
Ik zou echt niet willen vliegen nu. Ook al is het niet echt gevaarlijk. Het ziet er vreselijk uit haha.
Even dooorstreamen naar de tv.
Ik heb mijn vermaak gevonden!
Ik vind dit toch zo knap he, dat je in zulke situaties gewoon rustig je werk kunt blijven doen en dat ding veilig aan de grond krijgt.
Ik heb ook een keer gevlogen tijdens een storm en de landing was zo hard dat de plafondplaten van de cabine naar beneden kwam, nou dan ben je blij dat je aan de grond staat hoor
Noo de live stream ligt er uit
HERE COME THE RUSSIANS
Big swing man Tippy toe!
Ik zou net als op kantoor zo’n groot scherm aan de muur willen zodat ik dit de hele dag kan streamen.
love dit echt haha zo vet en spannend
Ik heb de tv al aan
Er landen echt veel vliegtuigen, zou verwachten dat die gecancelled worden toch
Share this to your friends folks. The biggest commercial aircraft IN THE WORLD!!!
Ik weet 0,0 van vliegtuigen maar word helemaal hyped van zijn enthousiasme.
Hij doet dit volgens mij vaker. Vind het echt vermaak door het commentaar. En respect voor die piloten hoor.
Hier gaan alle GGD-testlocaties dicht. Ik blij dat ik vanmorgen nog kon.
Hahaha die livestream wat heerlijk
Dat enthousiasme ook in de comments
en dat Britse gehoon/gelach van die commentator
Wisselt volgens mij. Bij de vorige storm die ik volgde was er in elk geval eentje die uit moest wijken naar Schiphol uiteindelijk.
Hij is nu écht de spareribs erop aan het leggen.
Ik heb nu as we speak op de tv aanstaan. Ik weet er ook niks van maar ben helemaal hooked!!!