Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja hele rare vibes had die man. Ook dat hij haar niet miste enzo. Het draaide vooral om wat hij allemaal wilde. Als hij wilde fietsen enz, dan deed hij dat maar. Ja snap dat je ook ontspanning nodig bent maar die verbouwing moet ook een keer klaar… Maarja je weet niet hoe zij thuis is natuurlijk. Zijn altijd 2 kanten.
Je hoort ook vet vaak dat die mannen dan zo perfectionistisch zijn en het niet door anderen willen laten doen, want “dan is het toch nooit goed genoeg of naar wens”. Terwijl dan in het programma blijkt dat het allemaal niet eens zoveel voorstelt wat ze doen/kunnen. Of heel langzaam. Zoals gister ook dat er dan nog weer extra hulp wordt bij geroepen om het plafond af te maken zodat het toch op tijd af is

En klagen dat hij geen douchebak wilde, maar een afvoergoot in de tegels. Ja vent, dan had je maar zelf eerder alles klaar moeten maken of een aannemer regelen. Dan kun je alles naar eigen wens doen. Nu is het te laat :wave:t2:

2 likes

Nou wat een geweldige First dates-aflevering met Imca Marina en Adelheid Roosen en andere BN’ers! Valentijnsspecial

1 like

Ja precies. Dat soort uitspraken. Wat een gast

Jaaaaa dat vonden wij echt zo shocking!

En dat hij er niet was toen John terug kwam omdat hij zogenaamd voor z’n werk weg was… wij vroegen ons af of ze misschien uit elkaar waren ofzo.

1 like

Beetje gekke verhoudingen ook in dit gezin. Hij is echt een hork, maar ik vond dat gesprek van zoon en moeder fel tegen vader echt wat ongemakkelijk. Want als dat de manier van communiceren is, snap ik ook wel dat je denkt: jullie kunnen mijn rug op.

Moet wel zeggen: in al deze gezinnen tot nu toe denk ik wel ‘vrouw, hoe had je het bedacht?’. Mannen met fulltime banen die in hun vrije tijd een geheel huis gaan klussen en dan totaal verbaasd als dat na de woonkamer steeds langzamer gaat. Super vaak blijkt dan ook nog eens dat ze naast dat huis ook nog een andere taak bijna geheel dragen: manege bouwen, schoonheidssalon op orde krijgen, huishouden draaien. (Maar okay dit is natuurlijk ook precies het format)

2 likes

Ja en 560 euro aan supplementen per 2 maanden?

Nee de consult kosten kwamen er nog bij geloof ik

2 likes

Bij wat voor kliniek zaten zij? Deden ze ook die 1-druppel bloedtest kwakzalverij?

2 likes

Ik loop achter, maar dit is toch precies die test die die Annic ook ging doen?

1 like

Allemaal maar de schoenen en wenkbrauwen van Melanie zitten me nog steeds het meest dwars

Zoveel geld en dan…dat

4 likes

Haha ik hoor die orthomoleculaire vrouw nu ook zeggen dat ze het vervelend vindt dat arme mensen haar diensten niet kunnen betalen, maar dat zij bewust voor deze doelgroep heeft gekozen omdat ze het leuk vindt. :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

3 likes

Ik vind dat er nu wel heel hard gehaat wordt. Laten we nu ook niet doen alsof we zelf nooit geld uit geven aan iets nutteloos.
Nu lekker lachen en straks naar het ‘show je laatste aankopen’ topic om je nieuwste jurkje te laten zien en van de zomer weer lekker op vlieg vakantie. En als wij onze oma in zo’n fantastisch verzorgd tehuis konden laten verblijven gunnen we dat haar ook. Iedereen doet ook maar z’n best gelukkig te worden.

Het is het systeem en men neemt de ruimte die men krijgt. Dat doen we allemaal. Het is allemaal schrijnend een ongelooflijk oneerlijk, maar met zo lelijk doen over anderen schieten we precies niets op.

Don’t hate the people, hate the system. Het vliegt hier nu echt volledig uit de bocht.

Ik sloeg nu ook vooral aan op deze laatste aflevering en de reactie daarop!

De huisjesmelkers ben ik wel met je eens inderdaad, dat is een volledig ander verhaal en daar heb ik ook weinig goeds over te zeggen.

1 like

Ik heb even wat onderzoek gedaan naar die broer en zus.
Hij is de jongste crypto millionaire in NL en zijn zus is bij zijn ‘fonds’(?) in dienst.
Ik vond ze zo stuntelig overkomen. Ongemakkelijk en verbaal heel zwak.

Ik denk dat deze aflevering heel veel nuance miste. Bijv die mevrouw die zegt dat ze maar 30 euro in de maand heeft voor eten en kleding. Dit vind ik heel moeilijk te geloven. Bewindvoerders geven hun clienten ten minste dat bedrag als leefgeld per week.

Mijn guiltypleasure is na zon aflevering twitter te lezen en daar postte iemand een filmpje van Sander (die door Sander zou zijn verwijderd maar ja… niets verdwijnt van het internet) waarin hij vertelt over zijn voornemen te investeren in stenen en steeds meer huizen te willen kopen. Hij was toen 33jr oud dus zo oud is het filmpje niet.
Inmiddels heeft ie zijn Amsterdamse 2e appartement verkocht, dus kennelijk denkt hij er nu anders over. Maar ik ben toch teleurgesteld.

2 likes

Waarom zou zoiets lastig te geloven zijn? Wat zou het voordeel zijn voor zo iemand om daarover te liegen? Ik snap nooit waarom je iemands verhaal in twijfel zou trekken

5 likes

Zoals is schrijf denk ik dat er wat nuance mist. Het gesprek is wat onduidelijk op dat moment en uiteindelijk antwoordt de Hollandse vrouw namens de andere mevrouw. Ik denk dus dat dat een misverstand is geweest.
Daarnaast is mijn eigen ervaring vanuit de praktijk dat mensen die onder bewind staan of schuldhulp krijgen leefgeld krijgen van 40 a 50 euro per week.
Jammer dat er niet is doorgevraagd.

Oke ik ga niet meer werken vandaag maar de hele dag naar dit kijken: live beelden van vliegtuigen die proberen te landen MET commentaar vanaf Heathrow:

33 likes

omg ben zo blij dat ik daar niet in zit, zou echt doodsangsten uitstaan

2 likes

LOOK AT THAT WELL EXECUTED AAAAARGH

11 likes

Hahaha je moet maar op het idee komen om dit te streamen!

2 likes