Paardjes!
Dit wordt hier volgens mij beter bekeken dan de Olympische spelen 🥲
hahahaha dit geneurie
Bedankt, ik heb hier nu al een paar uur aan ‘verspilt’ met naar dit te kijken. Ik denk altijd: nog één vliegtuig…
Ik heb mijn werk nu gestaakt en ga zondagochtend de boel afmaken hahahaha
Haha hij ziet er ook precies uit zoals ik verwacht had
Met gebreide muts en logo op z’n jas
Joepie ik kan weer kijken. Qatar was dus leuk?
Er is ook een Schiphol livestream op!!! Bij NH Nieuws
Maar volgens de reacties is het commentaar hier wel minder
Oh zeker. Haar woonomstandigheden zijn verschrikkelijk en haar financiele situatie is niet goed. Dat betwijfel ik niet hoor
Is deze piloot gewoon heel goed of is de storm minder?
Zo klinkt het niet trouwens
Ik heb nu zoveel zin om vanavond Twister te kijken. Wordt niet ergens uitgezonden dat ik weet.
Prima, ik ben gewoon heel benieuwd welke nuance je zoekt in het feit dat iemand geen cent over houdt om van te eten.
Ik vraag mij gewoon af hoe het komt. Waarom zijn haar inkomsten en uitgaven zo uit balans? Die nuance had ik willen zien.
Zij lijkt mij iemand die kwalificeert voor professionele hulpverlening en mijn ervaring is dat er geen enkele instantie is die leefgeld van 30 euro per maand acceptabel vindt.
Ik denk zelf dus dat het niet zo nodig is om het huishoudboekje van iemand die je totaal niet kent te zien om te snappen dat er in Nederland mensen zijn - en het zijn er veel - die gewoon heel weinig overhouden. Minimumloon of bijstand, thuiswonende volwassen zoon, woning met gaskachel die letterlijk zo lek is als een mandje, astmatisch en gezondheidsproblemen (= maandelijks eigen risico betalen), misschien schulden, mogelijk reiskosten. We kunnen erover van mening verschillen hoor: ik zie het niet tonen van het hele levensloop en het huishoudboekje van iemand die samen met haar hulpverlening aangeeft maar 30 euro over te houden alleen niet als een gebrek aan nuance. Ze heeft ook recht op privacy. Er zijn daarnaast genoeg docu’s (zoals schuldig) die wel op details ingaan en hetzelfde beeld tonen.
Professionele hulpverlening kan je uiteindelijk met heel veel helpen, maar het tovert niet ineens meer geld op tafel. Zal me niet verbazen als zij hulpverlening ontvangt overigens, ze is immers in beeld bij voedselbank en krijgt ondersteuning voor die urgentieaanvraag en andere financiele regelingen maar soms is er gewoon écht niet meer. Ook als dat betekent dat iemand in schrijnende armoede leeft.
Waarom kan dit niet in Nederland. Ik kan echt jaloers raken op hoeveel korting die mensen krijgen.
Lol die tanden van Dave Roelvink bij Weet ik veel. Elke keer als hij lacht wil ik de helderheid van m’n tv lager zetten, matcht niet echt lekker met het studiolicht haha.