In Groningen in een dorpje. Ze zijn ook zo jong en al twee huizen terwijl ik nog geen eens 1 kan kopen.
Zet stiekem een paar van die auto’s in de verkoop en betaal er een aannemer van.
Als partner laat je dit toch ook niet gebeuren? Een kind in die schimmelkeuken enzo
Ben benieuwd naar de rest dan
Jaa wat een schimmel man in die badkamer en wc. Echt niet normaal.
Hoe laat je dat zover komen he denk je dan.
Dacht eerst ook nog: jeeemig hoe kun je geen hulp aannemen. “Nog 3 weken en t nieuwe huis is klaar”. Hahah tuurlijk
Ik zit te denken: als zo’n instantie als veilig thuis lucht krijgt van zo’n thuissituatie - huis niet veilig en vol schimmel- kan je dan als ouders problemen krijgen?
Zo maar echt, dacht dat het aan mij lag. Bij die muziekvraag ook
Ik ben begonnen aan de aflevering van het schimmelhuis en wtf
Die officier bij Jinek: is hij model of militair?
Oké het is een heftige situatie icm de aardbevingsschade. Maar dan nog hadden ze zelf prima de middelen en het vermogen om dit niet 10!! jaar te laten duren. Maar goed dat dat oude huis afgekeurd werd vanwege schimmel, want nu kon het ineens wel met hulp van vrienden allemaal snel… gelukkig maar voor dat kindje
Precies!
Ben uiteindelijk blij dat dat kwartje is gevallen bij dat stel want dat is echt geen gezonde leefomgeving voor een kind. En gelukkig is, voor zover je kan zien, wel écht handig verder. Dus hopelijk is dat nieuwe huis wel snel echt compleet af.
Want echt, wat een ellende dat oude huis.
Vraag me dan meteen af: zoiets wordt toch nooit meer verkocht, hoe kom je van zo’n huis af joh.
Waarschijnlijk krijgen ze wel vergoeding vanwege de aardbevingsschade. Las via Twitter dat dat huis ook gesloopt gaat worden.
Weet wel dat sommige huizen idd gesloopt moeten worden en die mensen moeten dan voor zo lang in een soort stacaravan wonen totdat het nieuwe huis, op dezelfde plek, af is. Maar dat duurt natuurlijk echt super lang. Misschien wilden zij dat niet en hebben ze daarom een 2e woning gekocht? Ik heb geen idee
Je zag ook dat die (oude) woning totaal gestript was. Zodat de bouwconstructie zichtbaar is. Dat moet daar vaak gedaan worden om de schades vast te kunnen stellen. Dat is natuurlijk ook geen leefbare situatie. Daardoor krijg je ook veel sneller schimmel enz
Gelukkig konden ze uiteindelijk toch naar hun nieuwe huis
Dezelfde vrouw bij per seconde wijzer weer ze heeft niet eens de moeite gedaan een ander shirt aan te doen? Foei van de redactie…
En misschien nog wel irritanter dan gister
Volgens mij ergert de presentator zich ook
Zó extreem overdreven is ze, echt een karikatuur…
Dat dus. Dat niemand ooit tegen haar zegt, doe maar even niet
En morgen weer
Oh dat wist ik niet. Interessant om te weten!
Misschien had ze maar 1 shirt bij omdat ze niet dacht dat ze het zou redden, haha
Peter Gillis is net als ons Sander en Astrid van MAFS. Steevast Nederlands blijven lullen tegen medewerkers in het buitenland
En weer pietluttig zitten zeiken over dingen
Je moet altijd extra kleding meenemen
In je zal het maar hebben is een vrouw met dwerggroei, ken haar van lives in een fb groep. Vind dat altijd grappig om te zien, mensen die je van internet ‘kent’ opeens op tv.