En, zit jij je al weer lekker te ergeren?
Haha ik kwam hier speciaal ff kijken of dit toevallig de vrouw uit dit topic was.
De enige echte, haha
HONDERD PROCENT. Het zal je collega maar zijn ofzo en de hele dag zo’n bovenmatig blij mens tegenover je hebben zitten
En na 3 dagen ken je haar familie beter dan die van jezelf.
Oooh ik zou gek worden
Alles is maar fantastisch
En omfg ze herkent de RHCP niet, she’s dead in my eyes
En The Beatles niet
Nu ben ik geen fan van die band, maar opzich had ze dit wel mogen weten
Iemand die meedoet in de categorie kunst en cultuur moet deze nummers kennen of iig bij wijze van eliminatie kunnen deduceren. HA gerechtigheid!
Dit was het nieuws, Emma Wortelboer. Serieus.
Ze voelt de oorlog niet concreet, want ze ziet het alleen door een schermpje en wat dat betreft wil ze de oorlog wel meemaken om te voelen hoe het is.
…
WAT???
Je dacht dat het sinds de puntenverdeling van het ESF niet erger kon. Maar wel dus. Wie dropt haar ff bij het front? Kan ze meehelpen
Dit had ze toch eerder ook bij Raven gezegd?
Wat?
Iets soortgelijks, over dat ze ellende van anderen op tv en in de wereld zich niet echt aantrekt. Ik zoek even een linkje
“ Van Dorst vraagt haar daarna of haar hart daadwerkelijk koud is, waarop Wortelboer ja zegt. “Wel een beetje. Ja, echt. Ik heb niet veel empathie. Ooit stond ik in de shitzooi wat Moria heet. Kamp Moria. En toen dacht ik ‘waarom voel ik hier niks bij?’ Dat is toch raar, dat je daar niks bij voelt? En ik weet dat het een shitzooi is. Ik zie dat het een shitzooi is en ik vind het verschrikkelijk, maar ik voel het niet. I don’t know .”
Ah dat wist ik niet.
Ik weet dat er mensen zijn die dit hebben. Maar het komt ook niet echt lekker over als je dat zo verwoordt in een situatie zoals nu, een gesprek over de oorlog. Maar daar zal ze wel hetzelfde mee hebben. Niet kunnen voelen wat wel of niet gepast is. Lastig
Ja klopt, dit is iets soortgelijks maar niet hetzelfde. Ik wil haar geen woorden in de mond leggen over deze oorlog.
haha 18.30: Harm Edens is een rare man
Die vage show met 100 mensen op een eiland is ook begonnen
Gaan echt veel ruzies ontstaan denk ik .
Wat is eigenlijk de bedoeling, val er net in