Nu op tv-topic (Deel 1)

Zó extreem overdreven is ze, echt een karikatuur…

3 likes

Dat dus. Dat niemand ooit tegen haar zegt, doe maar even niet

En morgen weer :sob:

1 like

Oh dat wist ik niet. Interessant om te weten!

1 like

Misschien had ze maar 1 shirt bij omdat ze niet dacht dat ze het zou redden, haha

Peter Gillis is net als ons Sander en Astrid van MAFS. Steevast Nederlands blijven lullen tegen medewerkers in het buitenland :unamused::unamused:
En weer pietluttig zitten zeiken over dingen

1 like

Je moet altijd extra kleding meenemen :grimacing:

In je zal het maar hebben is een vrouw met dwerggroei, ken haar van lives in een fb groep. Vind dat altijd grappig om te zien, mensen die je van internet ‘kent’ opeens op tv.

En, zit jij je al weer lekker te ergeren?

1 like

Haha ik kwam hier speciaal ff kijken of dit toevallig de vrouw uit dit topic was.

1 like

De enige echte, haha

1 like

HONDERD PROCENT. Het zal je collega maar zijn ofzo en de hele dag zo’n bovenmatig blij mens tegenover je hebben zitten

2 likes

En na 3 dagen ken je haar familie beter dan die van jezelf.

Oooh ik zou gek worden

Alles is maar fantastisch

3 likes

En omfg ze herkent de RHCP niet, she’s dead in my eyes

1 like

En The Beatles niet

Nu ben ik geen fan van die band, maar opzich had ze dit wel mogen weten

Iemand die meedoet in de categorie kunst en cultuur moet deze nummers kennen of iig bij wijze van eliminatie kunnen deduceren. HA gerechtigheid!

3 likes

Dit was het nieuws, Emma Wortelboer. Serieus.
Ze voelt de oorlog niet concreet, want ze ziet het alleen door een schermpje en wat dat betreft wil ze de oorlog wel meemaken om te voelen hoe het is.

WAT???

1 like

Je dacht dat het sinds de puntenverdeling van het ESF niet erger kon. Maar wel dus. Wie dropt haar ff bij het front? Kan ze meehelpen :roll_eyes:

3 likes

Dit had ze toch eerder ook bij Raven gezegd?

2 likes

Wat?