Beetje laat maar, yes! Vond hun heel leuk het gehele seizoen.
Vreselijk hè
Haha ja dat dacht ik ook even. Zij waren zeker ook technisch goed, maar minder leuke verhaaltjes en zeker in dit bouwwerk weinig kleurdynamiek.
Haha ja dat je je afvraagt waarom je blijft kijken. Wel knap gemaakt!
Voor de help mijn man is klusser liefhebbers: een artikel over Jill van vice
Overigens heerlijke aflevering
Haha alles is een catastrofe! Wat een trashtv dit.
Die Ferry komt echt vaag over, hij voelt zichzelf er ook echt niet chill over geloof ik
Ik vind het sowieso wat creepy om je volgers te ontmoeten met zoiets als OnlyFans
Ja vind het echt wel zielig ergens.
Het contrast is inderdaad wel groot tussen Ferry en de rest. Vind het bijzonder kwetsbaar hoe hij zo openlijk twijfelt en zorgen maakt, snap wel dat als hij gewoon acteur wil zijn dat hij zich zorgen maakt wat dit voor invloed heeft.
Ik kijk naar BBQ street op 24 Kichten en die kok spreekt geur uit als: heur.
Welk accent is dit? Brabants?
Hij zegt nu ook: verse hember (gember).
Dit klinkt als Zeeuws.
Ik heb laatst aflevering 1 terug gekeken. Maar vind het echt jammer dat dat dus alleen tussen 20 en 6 uur kan ivm leeftijdsgrens oid. Ik wil ook gewoon overdag kunnen kijken!
Kan je het dan niet opnemen?
Oja goeie daar heb ik nog niet aan gedacht
Die aflevering van gisteren was echt een trainwreck
Dat ze haar man haar broer noemt, walgt van zijn aanraking en tussendoor ook een andere vriend gehad, ze hield in ieder geval niks achter
Ik moest lachen toen John vroeg ‘wat zijn jullie gemeenschappelijke raakvlakken’ en dat die man zei: ‘eten’. En zij keek me toch boos
Ik vind die psycholoog van Ferry wel goed hoor! Ze stelt prikkelende vragen en neemt niet zomaar aan wat hij zegt. Bijv op de vraag of het hem gelukkig maakt wat hij doet. Je zag dat hij twijfelde. Al lijkt ze soms wel wat oordelend te zijn in haar vragen
Dat was ook echt zo’n stom antwoord hij had net zo goed ‘ademen’ kunnen zeggen
En toen moesten ze een fotoshoot doen en zei John: doe effe wat leuks aan. En toen werd het een jas met verfvlekken en een adidasjackie 🥲
Overigens heeft deze man wel geklust Ipv alleen maar roken, zeiken en koffiedrinken