Oooh ik dacht dat ik chaotisch was, maar dit is pas echt ongestructureerd. Ik zou echt gek worden en ik had Martijn al lang een mep verkocht denk ik
Edit: Maak van die mep, maar rustig een pak rammel na zn arrogante gedrag tegen Reggy
Oooh ik dacht dat ik chaotisch was, maar dit is pas echt ongestructureerd. Ik zou echt gek worden en ik had Martijn al lang een mep verkocht denk ik
Edit: Maak van die mep, maar rustig een pak rammel na zn arrogante gedrag tegen Reggy
Ik erger me eraan dat ze Wylde als wilde uitspreken. In het Fries is het Wiejlde.
Haha had ik ook vorige week.
Zo, zit je misschien een beetje hoog in je emotie. Laten we even 5 minuten nemen…
Ik ook. Mijn Friese hart huilt.
Ik heb het net terug gekeken. Heeerlijk met jullie commentaar er weer bij! Top!
Ik vind het op zich best leuk om te kijken. Zo chaotisch allemaal en dingen waar ze totaal niet aan denken. Dachten ze nou echt dat al die huisjes in 2 maanden volledig opgeknapt zouden zijn? Echt zooo niet realistisch. En dan hebben ze toch al 300x hun eigen woning gedaan? Dan weet je toch dat dingen veel tijd kosten? En idd dat over die vergunningen. Als die man dat niet tegen hun gezegd had, hadden ze daar dus niks mee gedaan en ws achteraf met de problemen gezeten? Man oh man
Ik zou ook echt overwhelmed zijn door alles. Maargoed ik koop dan ook geen vakantiepark en zou ook nooooit aan iets als ik vertrek meedoen. Hell no
Zie al op tegen onze eigen verbouwing van slechts 2 weekjes
Nog iemand die Petit Chateau kijkt vanavond?
Tis wel een herhaling zag ik
Ik keek 2 minuten Pak De Macht en daarna dacht ik: nee, ik kan dit niet aan.
Nu kijk ik ‘i can see your voice’, slecht maar hoef ik tenminste niet na te denken.
Kan die jongen die het geld wilt winnen in I can see your voice iedere week meedoen aub, vind hem echt leuk haha
Toch blijft het zo een vaag programma ofzo
Jeetje dT wylde pad. Erger me zo aan die Willem.
Begin van de aflevering “We denken er te veel over na " 5 minuten later " Jullie denken er veel te makkelijk over”
Reggie is wel echt cute
Zag net op tiktok (ja sorry) dat die gast Ook nog eens gewoon Roelof (Johannes) Wienk heet
Jaaaa mijn favorieten zijn net de winnaars van Lego Masters geworden!
Ik ga nu terugkijken, had bezoek! Ben benieuwd. Gelukkig noem je geen namen
Ja rtl heeft dat soms ineens. Weet niet welke manager super warme lijntjes heeft, maar dan is het weer Holly Brood of die opera zangeres (in ieeeder programma)
Showcolade is wel echt een treurig programma en toch kijk ik ernaar omdat t toevallig voorbij kwam
Rolf én Francis bij Humberto vandaag.
En de familie van Francis, ik vind 't heerlijk😂
Heb het zonet teruggekeken en ik ben ook blij met de uitslag
Ik trapte wel echt in het camerawerk/editing want ik dacht dat de nummer 2 had gewonnen