Hier is eff reclame break. We zien het zo. Ben benieuwd haha. Zo ongemakkelijk allemaal.
Nou de heren hebben hun schoonmaakdiploma verdiend hoor! 
Pfff zat mij ook echt mateloos te irriteren. Ze onderbrak ook echt iedereen midden in het verhaal.
Ik ging helemaal even kijken wie dat dan was omdat ik nieuwsgierig werd.
Weinig zwoele stem inderdaad. Wel lekker veel vrouwen aan tafel!
Ik kijk de extra uitzending van RTL Boulevard. Pffff, elke keer als Vivienne volschiet schiet ik ook weer vol. Heftig hoor. Super knap dat zijn naaste collega’s vanavond zulke prachtige, respectvolle uitzendingen maken.
Ik kijk OP1: Holy shit wat een verschil in interesse, uit laten praten, luisteren tussen Pauw en Kelder. Kan Pauw alsjeblieft meer presenteren en Kelder minder…
Sowieso mag Op1 helemaal geschrapt worden van mij. Een stormchaser uitnodigen? Fucking ramptoerist aan het woord laten terwijl er zo ontzettend veel mensen in onzekerheid zitten nu. En ze willen vast ook applaus nu dat ze de randstad hebben verlaten om in Hoensbroek te gaan zitten. 
Ik ben het aan het terugkijken ben nu bij aflevering 4 wat een heeeeerlijk programma zoveel ongemakkelijkheid i love it
Is dit zo’n Rumag trui?
Geloof t wel ja 

Ben nu We zijn er bijna aan het kijken van Omroep Max 
 Heeeerlijke televisie na al die ellende op het nieuws
nee herhaling vd Italie reis
Vanaf 10 augustus is het nieuwe seizoen van ‘we zijn er bijna’ te zien.
Ben aflevering 4 ah terug kijken. Waarom ging die dame na 1 nacht al weg?
Omdat het teveel werk zou zijn? Maar dat kan toch leuk zijn. Je eigen B&B verbouwen
Ja ik snapte het ook niet: je komt toch voor de man op wie je hebt gereageerd ipv zijn B&B? Ik vind het echt fantastisch om de situatie bij Bert te observeren. En is het concept van het programma om je gasten/potentiële liefdes zo hard mogelijk aan het werk te zetten ipv echt te leren kennen?
Wauwww ben zo onder de indruk van Groenland! Dit is toch bizar zo prachtig 
 en zo absurd triest dat het gewoon helemaal naar de tering gaat 
Ja of: ze vond Vincent toch niet zo leuk irl (maar ze hadden toch al geskypt maar dat zegt ook niets). Of het was iemand die heel moeilijk de eerdere verwachtingen kon loslaten? Ze leek die knop niet om te kunnen zetten
Ja die situatie bij Bert is echt cringe. Begin Romana ook grappiger te vinden, ze is nog droger dan hij
Uh Bert en Ramona hebben samen biertje gedronken lol.
B&B in Limburg? Of als soort van Ramona?
Waaaait is er een nieuwe bed & breakfast 
?!