Nu op tv-topic (Deel 1)

Haha ja op rtl4 maar is icm nieuwe liefde.

1 like

Neeee haha! Een soort Boer zoekt Vrouw maar dan met B&B’s :joy:

5 likes

@Broodrooster
druipt af 🥲

1 like

Het is best vermakelijk hoor!

1 like

Vind die nieuwe man + bijbehorende vrouwen ook echt vreselijk.

3 likes

Hahha ja hij is echt een mansplainer

2 likes

Ja, soort boer zoekt vrouw maar dan met B&B eigenaren.

2 likes

Denk dat die Bert en Ramona nog samen in bed belanden. Ze lijken toch wel een klik te hebben. Beide bot.

4 likes

Synthetisch als de pest
Weet nog niet of ik Ramona nou het type hart op de tong vind of af en toe wat kattig tegen Ysolde

Ik vind haar eigenlijk te grof. Reageert af en toe echt onvriendelijk tegen haar. Zal wel denk ik haar karakter zijn.

Ysolde moet toch gewoon gaat spullen pakken en weggaan. Ze kan toch nooit liefde vinden in die Bert?

4 likes

Ja het is idd echt onvriendelijk soms. En in sommige situaties toch ook wel verfrissend. 2 type-Ysolde’s tegen over elkaar zou echt tenenkrommend zijn

Wat is het precieze concept? Dat ze een bepaalde periode “uitzitten”? Want ik zie Y en Bert idd niet meer goedkomen

Ik denk dat er 1 vd 4 dames achterblijven om dan samen de BB te gaan leiden. Of 1 vd 4 heren. Nu zijn er bv 2 dames door Bert zelf uitgekozen (hoe dan ???) en hierna komen er 2 die door zijn familie/ vrienden zijn uitgekozen. Denk ik.

Hahahahaha ja en Ramona meteen eroverheen “drie hoog achter” :joy::joy::joy:

6 likes

Soms ook met een doekje/spons aan de binnenkant, maar dan pak ik wel een handschoen.

2 likes

Hahah ja ik was al op zoek naar deze topic.
Nieuwe mensen allemaal.

Ik denk overigens dat die Roxanna Mitch aan het misbruiken is. Hij komt zo lief en schattig over. Moet continue klussen.

1 like

Ja dit, is Roxanne op zoek naar liefde of naar klusjesmannen?

5 likes

Hahaha goeie!!
En flauw dat ze eerst koffie met die andere gaat drinken ipv Mitch.

Die man in Portugal zit er wel echt leuk bij
Qua huis en cactussentuin. En huisdieren.

2 likes

Oh nu zijn het meteen 4 vrouwen ipv 1 voor 1.
Voel nu al ruzies opkomen :rofl:

1 like

Hahaha die man in Portugal heeft ook een boek gelezen over yoga hoor

4 likes