Debbie komt mij zo bekend voor van een ander programma ofzo, maar ben er nog niet over uit
Ja en hij is totaal niet aantrekkelijk. Waar komen die vrouwen voor?
Caroline praat een beetje als Nikkie Plessen 
Blablabla chocoladevla.
Zo die Pascal is wel lekker zeg 

Omg ja hoe heet hij ook al weer. Mike?
Zo die Debbie is wel vals hoor.
Melvin! Hahaha.
Jeetje die Pascal. Lekker zelfverzekerd heerlijk.
Morgen weer heerlijk verder kijken.
Pascal heeft z’n PlayStation meegenomen, want er is waarschijnlijk niets te doen…
Ik las dat ze eerder mee had gedaan aan Ik vertrek, waar ze met een bff een B&B opzette. En die is terug gegaan naar NL. Maar ik kan het niet terugvinden.
Ja precies, zoiets kon ik me dus herinneren maar ik kan het ook niet terugvinden nog
Nah vooral van buiten eigenlijk, met die tuin! Binnen viel het tegen ja.
Oh en Roxanne deed mee aan steenrijk straatarm
Ohhhhh!!!
Er is meer chemie tussen Melvin en Pascal dan tussen wie dan ook in het programma.
Ik krijg echt de kriebels van alle B&B eigenaren, ik weet gewoon niet wie ik het ergst of het minst erg vind. Debbie staat nu even op de eerste plek.
Hahaha ik ben vergeten om te kijken. Ik ga het zo bekijken. Maar als ze Pascal en Melvin niet wil die dan wel? Ze is echt te kieskeurig.
Oh bij mij staat Bert op nummer 1. Wat een botte boer zeg.
Echt een kut poll, onmogelijk. Vincent is met minst irritant maar ook dodelijk saai.
Haha ik ben het nu aan het kijken. Lol. Lekker aan het PlayStation. Gezellig met z’n 2-en op een kamer haha.
Die mag gewoon genieten van haar pauze en doe dat graag zo.
Nou ze is de chef-kok? die niet al te veel cheft dus de rest van de tijd ligt ze in bikini aan het zwembad