Nee Bert je bent idd niet de knapste 
Kijken jullie echt op tv (omdat het topic zo heet) of Videoland ? Want die is vooruit vgm?
Videoland, maar weet ook niet waar ik het anders moet delen 
Tv! Heb geen Videoland.
Ah ja ik kijk dus ook vooruit
Ben bij de Reiki sessie van Nico
Niet te doen dat programma, gisteren geprobeerd omdat het er hier steeds over gaat… NIET te doen!
Hahahaha maar wat ze zei over dat hij in Italië wilde wonen dacht ik oh ja zou dat z’n reden zijn want iets anders kan ik niet bedenken
Ik dacht ook dat hij toen zei wacht even en iets wilde wegleggen zodat hij haar een knuffel kon geven maar niets was minder waar 

Ik ben nu aan het terugkijken, maar die Debbie…
Man man man
Je zou bijna gaan denken dat het allemaal scripted is. Dit kàn toch niet 
Wat een geweldig programma is B&B. Lastig te bepalen welke verhaallijn nou m’n favoriet is. Die Nederlandse vrouw is het minst cringeworthy in elk geval, vind die Mitch best leuk. Minst sympathiek vind ik Bert en Debbie. Jacob heeft tenminste nog wat zelfinzicht, wellicht dat hij nog wat meer gaat openstaan voor zijn gasten (die ik overigens allevier leuk vind, vooral Jennie gun ik de wereld). Vincent uit Italië is een beetje saai, maar zie best een match tussen hem en Monique. Ik geniet echt extreem van dit programma en ga even checken of ik een hacker kan vinden die alle afleveringen bij RTL kan stelen.
Ik vind Debbie ook zo gemeen. Eigenlijk hoop ik dat die jongens gewoon goede vrienden worden en samen vertrekken, haha. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze de derde en vierde man gaat behandelen.
Haar stem en manier van doen vind ik ook zo vervelend de hele tijd. Alsof alles de hele tijd perfect en in control moet zijn, nooit in voor iets spontaans. Mijn vriend verstaat geen Nederlands maar noemde haar gedrag op basis van de beelden vergelijkbaar met dat van een psychopaat 
Maar inderdaad, hoe is dit programma opgezet? Hoe lang zijn ze daar, wanneer valt er iemand af, hebben de B&B-eigenaar en de vrienden uit dezelfde groep mensen geselecteerd? Want anders krijg je toch ook misschien iemand aan je voordeur waarvan je bij de video al dacht ‘oh gatver nee…’
Ben benieuwd hoe jongens als Melvin en Teun hier nu thuis naar terugkijken. Die voice-over en montage maken alles nog triester.
Gister zoiets: ‘als een kwispelend hondje wacht Melvin totdat zijn Debbie hem eindelijk mee naar buiten neemt’. 
Volgens mij is het zo dat de vrienden gewoon ook de vudeo’s mochten kijken en daar 2 mensen uit mochten kiezen. Dus ook die diegene al eerder heeft afgeschreven(om het zo maar even te zeggen). Melvin is dus zo iemand die Debbie zelf nooit had uitgekozen maar de vrienden wel.
Zoiets als: “dat zijn jouw woorden” en “ik vind jou ook niet geaard… je bent half klaar” ofzo
Ja dat dacht ik ook, maar wat een slecht idee? Haha ik zou dat echt kut vinden, dat je denkt ‘als het maar niet die is!’ en dat precies die dan langskomt 
Ja en dat zij kwetsbaar zou zijn. Nou sorry Bert dat niet iedereen zo een horken attitude heeft als jij (of Ramona). Heb overigens ook niet echt het gevoel dat die 2 heeeel lekker gaan. Ze zei ook toch iets van; gaat met vlagen, krijgt nog weinig grip op hem. Die nieuwe dame is denk ik te leuk voor hem. Ik vind hem echt niks en arrogant? En Ramona zo stiekem af en toe
Debbie denkt dat als ze maar lief blijft lachen, ze met alles weg komt. Vind het ook heel irri dat je, als je net vertelt een hele leuke band met je ouders te hebben, op nationale tv zo doorvraagt over waarom hij dat niet heeft en of die vader nog een 2e kans krijgt. Vind dat zulke privé onderwerpen. Tuurlijk snap dat het een beeld geeft, maar geen contact met een ouder is niet voor iedereen leuk topic om te bespreken
Titanic 

Haha wilde net hier posten. Zo heeeerlijk 

Edit ah zo episch die scène in die koets en nu komt de schots 

Neeeeeeeee
Ik had me helemaal verheugd op b&b vol liefde, is het vandaag niet. Wie bedenkt een programmering van ma t/m do, dat is toch niet logisch.
Ik kijk nu alles van b&b vol liefde terug, maar sommige mensen zijn zo apart. Bijzonder