Oh ik weet nog zo goed hoe erg ik onder de indruk was toen ik als kind deze film voor het eerst zag he. Ik denk dat ik nooit weer zo onder de indruk kan raken van een film.
Ah ja dit had ik gisteravond ook gezien, moest zo lachen om dat wc papier met Poetin erop en toen die vrouw in Tsjernobyl hem eten ging aanbieden en die gids maar bleef zeggen dat hij het niet aanraadde, en die vrouw bleef maar aandringen 
Wie weet wat het upload schema op Videoland is van B&B? Soms kun je 2 afleveringen vooruitkijken maar nu al aantal dagen niet
Vr/za/zo kun je niet vooruit kijken, maandag t/m donderdag wel.
Zooo ben helemaal bij met B&B, ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Wat een programma, wat een concept… dit is toch gedoemd te mislukken. Oh man wat een tv
Alles is hier verder al gezegd maar Debbie staat met stipt op nummer 1 qua ergernis bij mij, man man man. En WAAROM houdt ze constant haar hoofd schuin voor die camera. Echt doe gewoon normaal please want je wordt er niet leuker op
Ik heb hoge verwachtingen, maar Zomergasten met Roxane van Iperen begint nu al goed. Opent met de Italiaanse maffia en (foto)journalistiek.
Ja! Wat een beelden joh… heerlijk dat zomergasten er weer is! Onderwerpen van vorige x spraken me ook echt aan, jammer van de (vond ik) saaie vertelstijl van Alkemade.
Ja, vond ik ook van Alkemade. Maar interessant genoeg om niet af te haken. Goede start wel dit jaar!
Vind ik ook! Mooie vergelijking nu over kapitalisme als ‘geloof’
Gewoon een hele avond twee intelligente vrouwen met elkaar in gesprek over alle relevante thema’s*. Dit is waarom zomergasten echt m’n lievelingsprogramma is.
*Ok inclusief TikTok-kattenfilmpjes haha
Dat zeg je echt mooi! Ben het met je eens. De diepere laag waar bijna nooit tijd voor is op televisie.
heb je deze uitzending destijds ook gezien? Is me erg bijgebleven, heel tof mens ook! Heb haar boeken ook gelezen.
edit: zie dat de hele uitzending nog op spotify staat, snel eens herluisteren!
Ah nee die heb ik toen gemist, maar weet dat een collega hier ook heel enthousiast over was. Ga daar nog eens naar kijken/luisteren!
Niet Nico 
Dat Jacob ook gewoon rustig zijn sjoelbeurt afmaakt terwijl die vrouwen met z’n vieren op hem staan te wachten
Deze man is zo vreeemd af en toe.
In je eentje sjoelen ook, hahaha
Over welk programma gaat dit?
Wie gaat Caroline wegsturen denk je?
Kan ik nog inkomen of moet ik vanaf aflevering 1 beginnen? Het zijn er echt al veel haha
@kleinmaargroot Ah sorry ik ging door op de posts van de rest, dus zonder context is het al helemaal raar
Het zijn inderdaad wat afleveringen inmiddels, maar het is ZO de moeite waard. Ik ben ook pas later begonnen met kijken dus heb het lekker kunnen bingen.