Ik gier ook echt over dat ze die sfeerbeelden dus al gepost heeft voor ze gekeken heeft of het mogelijk is?
Fittiiiiiiie
Wilma
Wilma
Wilma moet leren loslaten
Het park was 1.2 miljoen vraagprijs (geen idee wat ze betaald hebben) en ze hebben een hypotheek van 1.5 miljoen dacht ik net te horen. Alsnog veel eigen geld denk ik nodig poe. Echt aaallless moet gebeuren.
Nee het is €30.000 per huisje, dat lijkt me goed te doen toch
Love Sita ook hahaha
Waarom is iedereen zo te spreken over Wilma. Ik zou haar per direct op straat zetten. Met die rare vijandige houding. Je hebt het verkocht sgat.
Ik ga stukkkkkkk Wilma so sassy
Oke maar wat is t probleem
Ze vat het wel goed samen…
Het is een rommeltje…
Ja vond ik ook al veel klinken per huisje! ben benieuwd wat Wilma ervan denkt.
Martijn is wel echt Wilma haar BEC
Ik zou echt heel slecht gaan op Wilma
‘Veel zegen’
Lol
Ik hoop dat ze een account aanmaakt.
Ik vind dit juist een pluspunt; woon in een stad en vind het heerlijk in de middle of nowhere te zitten. Ga ik komend weekend ook doen. Natuur en verder niks haha.
wilma praat geen fries maar snap er nog steeds niks van
Zou never contact willen hebben met die vrouw doen, maar ik begrijp haar ergernis ook wel. Er zit een stel kopers voor je dat meermaals totaal onvoorbereid komt. Zou ik ook niet blij mee zijn
@anon50301661 ik denk zelf wel dat zij in staat zijn om dat festival achtige sfeertje te creëren. Alleen het concept van rust snap ik niet zo. Denk dat hun doelgroep veel liever voor een klein feestje naar zo’n plek gaat (dan hoef je ook amper van het terrein af). Voor rust zijn er veel mooiere plekken