Nu op tv-topic (Deel 1)

Wauw de hele dag gewerkt. Craaaazy

Edit wow “toneelstukje”

4 likes

Je zou maar Wilma als schoonmoeder hebben

6 likes

Kinderen die een pretpark gekocht hebben, echt precies dat!!

13 likes

Hadden ze Gregor niet kunnen vragen voor de meterstanden? Is toch zn hobby

20 likes

Pff wat irritant. Er wordt allemaal gesproken over lijstjes en verwachtingen en miscommunicatie maar er wordt niet echt duidelijk waarom Wilma zo verbolgen is. Geef ons gewoon de tea ipv dit vage gedoe.
Oh en dat Rachel daar met dat kind op schoot zit tijdens zo’n overleg, daar zou ik me kapot aan ergeren. Laat je kind ff ergens anders als je zo’n afspraak hebt.

15 likes

Ik vind het juist heel denigrerend klinken

2 likes

Privilege tv

7 likes

Nee joh kan toch wel in twee maanden? :clown_face:

1 like

Ik geloof hun nonchalante houding niet zo en zou niet verrast zijn als dit voor tv is. Oh haha, we hebben niet alles gelezen!! Zo zijn zij echt niet. Als alles tot in de puntjes voorbereid was, zou het geen interessante tv opleveren. Ze hebben blijkbaar wel een plan geschreven waar ze meer dan een miljoen binnen hebben geharkt en een tv programma gekregen.

3 likes

Ja, maar als je je niet echt verdiept/voorbereid snap ik wel dat het zo overkomt als ze daar zo rondhuppelen. Zou zelf trouwens ook wel vrij excited zijn van zo’n aankoop, maar even grondig onderzoek lijkt me wel handig! Al denk ik dat ze er vast wel mee weg komen en het uiteindelijk wel lukt allemaal

Volgens mij kan je echt alleen maar pootje baden in dat water daar.

4 likes

Heeft die makelaar geen vochtmeter

2 likes

Klopt maar dat is denk ik beetje voor de kijkcijfers ! Ze hebben ook de financiering rond gekregen door het schrijven van een goed plan dus vandaar dat ik die nonchalante houding beetje fake over vind komen. Ik denk uiteindelijk ook dat het een succes gaat worden alleen al door hun bekendheid

2 likes

Dat zijn ook mooie foto’s voor je Gram

3 likes

Oke ik ga gelijk boeken!

4 likes

Hahaha lekker verzekering regelen in de auto :+1:t2:

1 like

Zo veel tranen, nog meer dan een heel seizoen ik vertrek

1 like

Ennnnn ze huilt weer

2 likes

Hoezo de notaris gemachtigd. Waar is Wilma.

2 likes

EMO TV hahaha

5 likes