Kan die hond van Roxanne eens kappen met blaffen aub. Zou echt niet ergens willen slapen waar de hond van de eigenaar zo tekeer gaat.
Dat gezicht van Romana als ze gaan eten
Die denkt echt waar ben ik nou weer tussen beland?
Ik vind Gwen ook niet leuk, al die pogingen tot flirten liggen er zo dik bovenop. Doe gewoon even chill.
Die Jeffrey zit ook weinig leven in trouwens
Tering ik trek Jacob echt niet meer
Hahaha wat een wijven ze komen alleen voor de zon
Wattt Debbie en Pasquel? Noooooooio
Jaren terug was ik met mijn ouders op vakantie in een vakantiehuisje. In het huis naast dat vakantiehuisje woonde de eigenaar van het vakantiehuisje. Die beste man heeft in de vakantie meerdere keren 's avonds bij ons aangebeld: of we de buitenlamp wilden uitdoen, of we de kussens wilden opruimen, enz enz.
Jacob is zo’n man.
Oh het werd nog veel erger richting het eind. Jeeeeezus zo puberaal allemaal.
Volgens mij is het voor Gwen ook bijzonder ongemakkelijk om bij Bert en Romana aan te sluiten. Ik vind die twee zo bot, maar ze lijken wel bij elkaar te passen. Ik zou me daar ook geen houding weten te geven.
Ze hebben die B&B eigenaren wel echt goed uitgezocht trouwens. Die Jacob… Aan de ene kant heb ik met 'm te doen, maar aan de andere kant lijkt die man me dodelijk vermoeiend.
Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en deze avond bij Bert wat erggggggggggg. Die giebelende Gwen de hele tijd wat een meid. Bert zit tijdens die act ook alleen maar naar Romana te kijken 
Kijk vanavond, dan ben je er wel uit wat je van hem vindt denk ik 
Haha ja ik heb 'm gezien. Dodelijk vermoeiend it is! Kijktipje wel hoor!
Wat heb ik gemist? 
Ik vind haar zo vervelend!
Voorstukje aflevering donderdag:
Volgens mij gaat Romana naar huis??
Oh maar haar vond ik sowieso al niet leuk vanaf het begin, haha.
Mijn hemel Jacob, zo vervelend ook!
Nog niet echt spannend hè … denk dat 1 vd 4 vrouwen naar huis gaat.
Dat kon niet toch? Ik dacht dat ze sowieso 14 dagen moesten blijven vanwege een quarantaine plicht
Er schreeuwde net een voor de reclame wat.
Hé jammer … wat een saaie drama is dit.