Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik snap ook nog steeds niet waar de discussie nu over gaat :woman_shrugging:t2:

2 likes

Zo het is er niet gezelliger op geworden daar he. Ik val net in haha wat is er in godsnaam gebeurd

2 likes

Oh wat doen ze ook lelijk tegen hem met z’n vieren, mijn god.

Toch vind ik hem nog steeds erger, wat een vreselijk figuur (Jacob).

10 likes

Dit is toch echt ongemakkelijk zeg. :confused:
Er is nul komma nul klik tussen die vrouwen en Jacob.
Denk dat ze na de quarantaine weg zijn.

6 likes

Nu vind ik het wel een beetje zielig worden voor Jacob :sob: Het is zo’n ongemakkelijke vibe daar

2 likes

Het lijkt wel alsof die 4 dames bij Jacob onderling al hebben besloten dat het met Jacob niks wordt en dat ze alleen nog wijn gaan drinken en bij het zwembad gaan liggen

11 likes

Ja op zich geef ze eens ongelijk

6 likes

Ik mis Debbie !! Jacob is boring

2 likes

Neeeee :sob::sob::sob::sob::sob: hij heeft echt een lekker lichaam. Niks voor Debbie die wilt een stijve kakker.

NEE geen inhaalrace

5 likes

Kijken jullie ook camping Coppens (op SBS6) met Stafke (van Ketnet). Vind dat ook erg leuk

2 likes

Ik vond dat einde wel echt sneu voor Jacob.
En ik wil dat Debbie meer zendtijd krijgt! Nu heb ik me niet kunnen ergeren. Ben heel benieuwd wanneer de vierde man komt en of ze die ook al meteen afschrijft haha.

1 like

Nee dat vind ik ook niet leuk. Hij was zo leuk met die eerste meid.

Ja zo’n enge gladjakker zou wel goed matchen. Maar ik denk dat Debbie gewoon een local moet vinden die in haar perfecte Italiaanse plaatje past.

1 like

Oh is dat de reden waarom ze niet weggaan, dacht al dit gaat hem toch niet meer worden zo
Hoezo blijven ze alsnog

2 likes

Wel complimenten aan Vincent dat hij zoveel leuke dingen onderneemt met zijn gasten. Moeten Roxeanne en haar mannen trouwens in quarantaine blijven ofzo? Ze hebben dat huis nog geen een keer verlaten :expressionless:

5 likes

Ik vind het ook goed dat Vincent nadenkt over wat de vrouwen leuk zouden vinden als één op één date. Kun je van een aantal anderen niet zeggen

9 likes

Ja precies dat!

Spoiler B&B vol liefde aflevering 16

Samenvatting

Mark en Romana gaan naar huis :worried:

2 likes