Nu op tv-topic (Deel 1)

Nou ladies ik ga ondertussen lekker Heel Engeland Bakt kijken :clown_face: :sweat_smile:

9 likes

Mijn god ik krijg al buikpijn van het voorstukje van dat diner van Jacob en dat vrouwenkwartet

4 likes

Iemand die ook de Afghanistan docu op NPo 2 kijkt? Lijkt me heel interessant.

1 like

Ik ben bij mijn ouders op bezoek en kom er nu pas achter dat mijn moeder ook fan is van B&BVL :sob: Echt heerlijk om weer eens live tegen elkaar aan te zeiken.

Sophie die Vincent niet kan ‘doorgronden’… Volgens mij vált er ook niets te doorgronden, waarom ziet niemand dat hij hartstikke saai is?!

Van Froukje word ik nu al helemaal gestoord, ze praat zooooo veel en wil alleen maar aanraken en brrr. Bert is gewoon een botterik, wen er maar aan.

7 likes

Love jouw haat voor Vincent in dit topic haha en sluit me er helemaal bij aan, wat een ongelooflijk saaie jongen is dat.

6 likes

Nou kijk ik haat hem dus niet eens, ik denk oprecht dat hij zelfs daar te saai voor is.

4 likes

Ja of iemand die gewoon lang de tijd nodig heeft om te ontdooien. Niet dat er dan hele filosofische analyses volgen (dat hoeft ook niet) maar ik denk wel dat hij ook wat eenkennig is ofzo

3 likes

Ja en sommige mensen gaan overcompenseren ook, die worden zo kriegelig van een beetje stilte - en ze zal het idd ook spannend vinden - dat ze gewoon door blijft tetteren.
Vind het wel irri dat ze op allesss moet reageren, en die zoen? Read the room Froukje!

Ik hoop stiekem dat het nog wat kan worden met Caroline en Erik, zie hen wel samen.
Maar eigenlijk vrees ik dat er uit dit programma nul stellen komen. Ik wil dat er gezoend wordt potverdikkie!

9 likes

Ja natuurlijk speelt dat mee, we zien ook maar een paar minuten van meerdere dagen. Ik zou het zelf ook allemaal heel ongemakkelijk vinden met vreemden en camera’s.

Jaa ik wil ook dat er iets gebeurt! Maakt me niet meer uit welke combinatie.

Ik denk dat het format ook echt meer had kunnen sturen daarin, ik denk dat ze voor een volgend seizoen iets meer moeten afkijken bij boer zoekt vrouw en misschien een snufje inspiratie bij ex on the beach :joy:

Nu sloeg de opzet ook een hoop dingen dood: ze mogen blijkbaar niet zeggen wat ze voor iemand voelen, het komen en gaan is heel random en degenen die eerder komen hebben een voordeel, bij sommige is het vechten om aandacht (geen vaste dates ofzo die gelijk verdeeld zijn), etc. Art doet z’n best trouwens maar ook hij kan misschien nog meer sturen.

3 likes

Hahaha we zitten in het noorden van Italië. Denk dat haar b&b het helaas niet gaat worden. Anders had ik uiteraard live verslag gedaan. Ik lees wel deze topic zodat ik alle spoilers en haat meekrijg.

3 likes

Bij Vincent? Doe hem de groeten en succes met hekjes schilderen

1 like

Ik denk dat RTL sowieso even het programma had kunnen uitleggen. Nog steeds weet geen van de kijkers precies wat de bedoeling/opzet van het programma is, en nu is het volgende week ineens de laatste week. Qua communicatie doen ze het niet veel beter dan Vincent, moeilijk te ~doorgronden~.

10 likes

Dat had ik even gemist, is dat 1 van de spelregels?

Dan is Pascal in ieder geval niet op de hoogte :smiley:

Nou dat is niet gezegd door het programma maar het lijkt er wel op, ik merk dat bij alle kandidaten dat ze zich niet uitlaten over wie ze leuk vinden.
En Debbie heeft tegen Pascal gezegd dat ze dat niet mocht zeggen dus dat was mijn conclusie. Dat ze dat (de keuze voor wie het wordt) bewaren tot het einde (in de laatste aflevering ging het daar ook bij Roxanne over).

2 likes

En op basis van wat zijn ze nou eigenlijk aan elkaar gekoppeld? Het lijkt wel gewoon random, dmv een loting ofzo. Want wie passen er nou écht goed bij elkaar?

3 likes

Vrienden hadden ook geholpen met het uitzoeken van een match toch?

Door videoinzendingen (reactie op hun video-oproep). En dan twee zelf gekozen en twee door vrienden.