Net de nieuwste aflevering gekeken. Bert is echt de opperhork van dit programma. Ik was echt met gierende banden vertrokken.
Misschien door de corona maatregelen in sommige landen dat filmen niet mogelijk was? Had graag wel nog meer gezien vermoed ik zo.
Hahahhh, eens wel
Nou ik gok zo dat die vrouwen dat helemaal niet erg hadden gevonden als ze hem niet hadden leren kennen 
Ik hoop dat ze die hebben bewaard voor een tweede seizoen
hoewel ik zie dat je je ook als nieuwe kandidaat kunt opgeven
Ja 
Ik ga echt in een zwart gat vallen
Wow echt Bert. Aflevering 27 in de auto… hij overtreft zichzelf gewoon qua mierenneukerigheid en hork zijn
Ja echt onvoorstelbaar! Ik was direct met gierende banden weggegaan. En hoe kan het dat hij zoveel positieve recensies heeft???
Haha ja Bert met die glazen “die is te groot”, “nee te groot”, “nee maar die zijn te groot”
Wtf wil hij een shotglas voor de jus of wat 
Doet me denken aan Gregor die maar blijft roepen dat je naar achteren moet in een aardbeienveld
Ik vind vooral dat “Roosjeee” zo walgelijk. De manier waarop Caroline tegen dat beest praat 
Hele gesprekken met zo’n kinderlijke stem
aflevering 27 b&b
Oooohhhh er is toch gezoend!!! Mootje en Vincent
Dat met die tickets leek alleen wel beetje fake
En bah wat doet Bert onaardig, eerst vond ik het nog wel geinig met de sneren van Romana en daarna met dat gehinnik van Gwen werd het al minder maar dit is gewoon zielig voor Froukje. Haar de schuld geven dat zij hem niet begrenst heeft hou op hoor.
En Debbie ja wat moet ik nog zeggen
snap wel dat ze er klaar mee is
“Tegen de wind in pissen. Dat stinkt.” - Jacob 2021
Omg me droom
Romana een eigen tv-programma waar ze op zoek gaat naar liefde:
- Jaaaa
- Neeee
- Ik wil een programma over een andere deelnemer, namelijk:
0 stemmers
Iedereen behalve Bert
Wat een saaie aflevering dit!!
Ik heb ook een zwak voor hem. Gewoon zo’n goedzak.
Edit en waarvan je hoopt dat hij in de slaapkamer toch een wild beest is
Zeker veel zendtijd voor Vincent. Ga nu terugkijken 
Jaaa Berts hond is zo’n leukerd
Die van Roxanne is ook echt mijn nachtmerrie met dat kutgeblaf. Volgens mij heb ik mijn frustraties daarover al eerder gedeeld haha.
Omg jongens ik ben morgenavond rond 8 uur in de avond terug voor de (ene) laatste aflevering. Heb dat toch wel gemist.
Huh is 28 de laatste???