Nu op tv-topic (Deel 1)

Ja, maar op basis van wat? @Evenveel ja die videouitzendingen inderdaad maar was misschien beter geweest als daar nog een voorselectie aan vast zat ofzo? Volgens mij vindt niemand elkaar ook echt aantrekkelijk ofzo, nou is dat niet het belangrijkste maar het helpt wel mee denk ik

Debbie vindt bijvoorbeeld niemand leuk, dan denk ik, hoezo heb je deze personen gekozen dan :clown_face: Alleen Vincent vindt iedereen leuk maar hij is denk ik niets gewend

3 likes

Ik ben benieuwd wie Debbie dan heeft uitgekozen. Waren dat dan de laatste 2?

Ja ik weet niet meer zo goed, volgens mij had zij sowieso Jelmer niet zelf gekozen en Melvin niet? Dus dan zou het betekenen dat ze Erik en Pasqual/pascal hoe je het ook schrijft zelf heeft gekozen.

afl. 25

Ik vind die Caroline zo… serieus. Waarom wil ze geen humor in haar leven? Die Erik maakt gewoon af en toe een grapje en daar kan ze dan niet tegen, wat voor saai leven heb je dan joh.

11 likes

Ik dacht Jelmer juist wel. Dat werd vlg mij bij zijn intro gezegd. Pascal en Melvin iig niet, dus dat zou betekenen Christian ook door Debbie zelf?

En idd bij Bert ook geen idee hoe het precies zat, die dame die naar huis ging (gelovige vrouw) had hij wel zelf gekozen. Dan denk ik, goh als je zo uitgesproken bent over godsdienst ook een gekke match dan.

Of Jeffrey was ook door Roxanne uitgekozen. Enkele feit dat ie nog thuis woonde, vond ze een enorme afknapper. Okay selecteer daar dan op zou je zeggen

1 like

Ja ik dacht dat Debbie juist over Jelmer zei “als hij langs zou lopen zou ik niet omkijken” ofzo?
Maar kan kloppen dat het wel zo is hoor, dan is het van haar ook gewoon een rare keuze geweest.
Sorry noem ik trouwens nu zomaar iemand Erik die eigenlijk Christian heet :joy:

Ja van Roxanne sowieso echt slechte keuzes hahaha Mitch en Theun had ze allebei niet zelf gekozen :joy:

Bij Bert ook mysterieus ja, Ysolde had ongeacht haar geloof volgens mij sowieso niks voor hem geweest (maar ja, wie had dat wel…)

Edit: vraag me ook wel af hoe die verhouding bij Jacob was

2 likes

Haha ja ik weet het niet zeker dacht ook Christian maar het is zo een pantoffel joh.
Edit: Nee sorry die van Roxanne heet Christian, Erik zit bij Caroline

Klopt dat zei ze idd! Dat ze alleen voor George Clooney omdraait, maar dat zie ik bij geen van de mannen terug. Heb ff Jelmers komst op Videoland teruggekeken en idd: “haar vrienden kozen hem”. Ook mismatch dus.

Ja Jacob had alle vrouwen zelf uitgekozen!
Hij wilde dat niet uitbesteden (of hij heeft geen vrienden, kan ik me ook voorstellen)

Snap niet dat Bert soort van wel sociaal is, komen steeds vrienden aanwaaien maar tegen de vrouwen zo horkerig is

Ja dus zelf uitgezocht:
Bij Roxanne: Jeffrey en Christian
Caroline; die 1e die wegging en Erik?
Vincent: ?
Jacob; allemaal
Bert: Ysolde en ?
Debbie; ?

2 likes

Dat gezeik ook met die droger. Doe even normaal, loop niet zo te drammen.

4 likes

Nee niet in de promo video haha dat zou gek zijn. “Hoi ik ben x, ik woon thuis of ik neem mijn geloof heel serieus blabla” maar dacht idd dat er een minimale vragenlijst was die het programma zelf wel afgaat (weleens bij date shows gehoord) om dit soort clashes te voorkomen. Dus achter de schermen om beetje match-bereidheid te bevorderen.
Missch was de opzet juist heel onbevangen en niet willen sturen. Dat kan natuurlijk ook

En klopt idd daarom snap ik bij Debbie echt niet hoe zij haar keuzes heeft gemaakt. En of de promo 2 minuten duurt? Of 15 min?
Pascal kan missh wel een leuke 1e indruk achterlaten

Oh ik zou dat juist wel in m’n video zeggen als ik gelovig ben of thuis woon. Vind in deze setting anders word je niet gekozen ook niet op gaan. Het gaat in principe om (serieuze) liefde vinden, niet om een prijs te winnen als je gekozen wordt. Zoiets is toch heel erg onderdeel van wie je bent, of waarom je dingen doet, dat zegt wel iets over jou als persoon of situatie

2 likes

Ja dat klopt ook idd. Ik zou ook niet alles tot in detail uit de doeken doen, maar in het echte leven vond ik het op een datingapp ook een afknapper als ik met iemand matchte die na een bepaalde leeftijd zonder duidelijke reden thuis woonde, daar sprak ik dan ook niet mee af. Dat was een van mijn criteria. Ik kon dat er in een gesprek uithalen, die BnB eigenaren niet, dus zij moeten het met dat filmpje doen wat een soort van het gesprek vervangt in mijn ogen. Dus dan zou ik het wel zo fair vinden om zulke dingen van mezelf prijs te geven anders kan die ander nooit een gedegen keuze maken

1 like

Denk ik. Debbie weet ik niet trouwens. Daar leek het alsof ze niemand had uitgekozen :sweat_smile:

Yes ben nu bij aflevering 25! Kan ik eindelijk dit topic weer gaan volgen en jullie commentaar te lezen. Heb deze week echt heel veel gekeken :joy: Maar het verveelt echt niet, heerlijk.
Van alle kandidaten denk ik dat alleen Mitch het nog succesvol tot de eindstreep brengt. Of dat is alleen mijn hoop :drooling_face: De rest is allemaal gedoemd te mislukken

1 like

Dat denk ik ook! Nou niet omdat het enorm knettert tussen hem en Roxanne of dat je de klik zwaar ziet, maar ze passen wel okay bij elkaar. En hij is een super-klusjesman, dat is iets waar zij heel veel waarde aan blijkt te hechten

Ik vind ze zoooo niet bij elkaar passen? Totaal geen klik zie ik, misschien als vrienden. Ja handig een klusjesman, maar verder? En ze zegt ook steeds dat ze niet van gespierde mannen houdt

Maar Roxanne is ook mijn bec, zo’n typische kakker

4 likes

Haha dit snap ik heel erg!

@Xiomara Ik vind ze wel goed matchen, hij is rustig maar wel een sterke mening en laat niet zomaar over zich heen lopen. Hopelijk gaan ze nog op 1 op 1 date.
Haha en wat betreft kakker, die scènes op de golfbaan waren echt typisch. Heerlijk

1 like

Over haar insta gesproken, deze caption :sob: man man man

2 likes

Heel treurig idd
Zie ook geen verschil als ik eerlijk ben

Ja echt walgelijk. Now i can never eat the bread in restaurant zonder aan ons Rox te denken :cry:

9 likes

Ze zat ook in Steenrijk Straatarm met haar zus! En niet als het arme gezin